China Böller B - Thunder Crackers

Zijn ze nog ergens verkrijgbaar in de buurt van het hoofdkantoor van Katan?
daarmee bedoel ik omgeving gelderland/achterhoek?

Vandaag deze pareltjes in de bunker zien staan. Goed om te zien dat ze ruim op tijd binnen zijn. En wat kijk ik er al naar uit om deze pareltjes af te steken.

Screenshot_20191214-160001_Gallery.jpg

Dan kan iemand vast een fot maken van hoe ze nou echt zijn geworden haha:p Die andere fotos waren toch niet de echte productie?

Dat is ook zeker mijn idee. Vandaag was er een open dag, dus werd er niet gewerkt in de bunkers. Ik verwacht dat ze volgende week wel een doosje open maken en hoop dat ik dan even de bunker in mag om een foto te maken. Uiteraard zal ik dan een foto in dit topic plaatsen.

Absoluut voor de heb!
2 slof, 1 in de vitrine en de ander een paar pakjes stoken.... terug naar de basis....
Heerlijke foto van die dozen en dus ook een geruststelling dat ze door de keuring zijn! :handsup:

Echt perfectie, super strakke afwerking, schitterend label, strak eromheen, ALLES klopt, voelen ook redelijk strak aan..geen gips, alleen zwart poeder, lont en papier...knal is echt bijzaak voor me, DIT is nostalgie....lekker groot ook
9FD63151-F95F-489A-9D3D-5E04D7550883.jpgBA7DB390-AB6D-4C57-ADB5-6DE879812D6A.jpg

Back
Bovenaan