Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nou Dan zou ik maar oordopjes gebruiken en afstand bewaren pfffff 1,5 gram zal een klap worden90 gram kruit per slog dus 1.5 gram per rotje aangezien er 60 in een slof zitten
In de duitse variant 8 gram dus je weet wel wat deze nl poepscheet gaat doen![]()
Lees net bij de buren dat deze niet geleverd gaan worden. De reden onbekend maar ik kan me er wel iets bij voorstellen...
Gewoon ruk dus. Balen.
Topic van Top vw Breda,door TonyOmdat iemand dat in de shoutbox roept? Staat verder nog nergens.
Topic van Top vw Breda,door Tony
Mocht dit gerucht kloppen, dan valt dit rauw op mijn dak. Ben net als de anderen benieuwd naar de details.
Zal wel geen gerucht zijn. Top Vuurwerk Breda is van Tony. Hij koopt in bij Katan. Hij heeft van Katan te horen gekregen dat ze niet geleverd worden.
Of had Top vuurwerk nog niks bij Katan besteld? Heb voor de rest nog niks van winkels gehoord dat er niet geleverd gaat worden
Wij hebben hier een flink aantal van ingekocht maar net als de Special boxen loopt dit artikel bizar hard. Goed natuurlijk, maar wel vervelend voor winkeliers die hem nu nog graag willen. Van TopVuurwerk Breda hadden wij nog geen bestelling ontvangen, deze kwam bij mij binnen toen alles al vergeven was. Hoewel we veel winkels wel kunnen voorzien, kunnen we sommige helaas niet voorzien van de crackers - dit melden wij ook direct bij de bestellende winkels.Of had Top vuurwerk nog niks bij Katan besteld? Heb voor de rest nog niks van winkels gehoord dat er niet geleverd gaat worden
Wij hebben hier een flink aantal van ingekocht maar net als de Special boxen loopt dit artikel bizar hard. Goed natuurlijk, maar wel vervelend voor winkeliers die hem nu nog graag willen. Van TopVuurwerk Breda hadden wij nog geen bestelling ontvangen, deze kwam bij mij binnen toen alles al vergeven was. Hoewel we veel winkels wel kunnen voorzien, kunnen we sommige helaas niet voorzien van de crackers - dit melden wij ook direct bij de bestellende winkels.
Ook bij dit soort artikelen blijft altijd de vraag: wat zijn de juiste aantallen om in te kopen.
Wij als importeur/leverancier kunnen alleen maar zo vroeg mogelijk (in oktober al) aangeven wat wel / niet kan zodat niet alle mensen pas op het laatste moment teleurgesteld zullen worden.