China Böller B - Thunder Crackers

Da's idd afwachten David. We zijn in het verleden al vaker lekker gemaakt met zogenaamde prima knallers.
Die toch ietwat tegenvielen helaas. Maar 12 euro voor 60 stuks doet mij toch nog een beetje positieve hoop geven.

Even een aantal berichten verplaatst naar het topic van de Super Crackers BVD, aangezien het over dat artikel ging. Laten we hier verder gaan over de Thunder Crackers van Katan om verwarring te voorkomen.
Ik ga zeker een slof aanschaffen en ik kijk er al enorm naar uit om deze kanonslagen met grijslont te gaan stoken. Daarnaast ben ik ook erg benieuwd naar de afwerking, maar afgaande op de foto's zijn het echt pareltjes.

Ik heb ze ook besteld. De D en Superböller 2 zijn in elk geval goed zoals ik diverse videos kan zien.

Heb recent toch maar een slof besteld. Twijfelde even of ik het moest doen, want met de 18 uur regel stak ik toch feitelijk nooit meer knallers af. Maar dat old skool label trok mij over de streep. Terwijl ik de tijd van die labels eigenlijk niet echt meegemaakt heb. :p

Heb recent toch maar een slof besteld. Twijfelde even of ik het moest doen, want met de 18 uur regel stak ik toch feitelijk nooit meer knallers af. Maar dat old skool label trok mij over de streep. Terwijl ik de tijd van die labels eigenlijk niet echt meegemaakt heb. :p

Waar als ik vragen mag?:wink:
Laat maar heb inmiddels al wat gevonden.:bye:

Blijf toch een beetje sceptisch. Hoop natuurlijk wel dat dit wat gaat worden. Zit een groot verschil in prijs op de diverse websites.

Ziet er allemaal leuk uit. Echter waar het bij een knaller om gaat is natuurlijk de knal. Deze zal hoogstwaarschijnlijk van een niveau zijn dat het een belediging is voor de naam Thunder Cracker...

Back
Bovenaan