China Böller B - Thunder Crackers

Ja heel mooi design lekker retro hou ervan maar de knal ? 1.9 gram kruit denk niet dat het erg goed knalt

Kan prima . mits ze het goed inrollen . astronauten jaren 90 0.8-1.0 en die knalden als de malle .je moest langs de stoep tegel om ze kunnen breken, maar met 1.9 gram moeten ze eigenlijk de jaren 90 overtreffen . maar super dat ze weer het oude terug brengen . alleen gaat die grijs lont wel sneller uit. grijs lont tijdperk ook mee gemaakt heeft wel wat

Kan prima . mits ze het goed inrollen . astronauten jaren 90 0.8-1.0 en die knalden als de malle .je moest langs de stoep tegel om ze kunnen breken, maar met 1.9 gram moeten ze eigenlijk de jaren 90 overtreffen . maar super dat ze weer het oude terug brengen . alleen gaat die grijs lont wel sneller uit. grijs lont tijdperk ook mee gemaakt heeft wel wat

Ja dat klopt helemaal, was het alveer vergeten hoe hard sommige knallers konden zijn, idd langs de stoeprand haha.

Nostalgie in het kwadraat. Ziet er echt top uit. Zal alleen niet erg goedkoop zijn denk ik. Gewone astronauten zijn tegenwoordig al 4 euro, laat staan deze speciale. Ik verwacht zomaar €10 of meer.

Maakt niet uit. Als Katan zijn best doet qua afwerking, en hopelijk ook de knal prima is. Dan heb ik er wel wat voor over.

Nou het zal wel een flink stuk meer kosten dan €10,- . Ik verwacht zelf meer richting de €20,- . Als je kijkt wat de DJF Thunder kost bij Zena.

Dat valt nog wel mee dan. Maar even afwachten hoe deze er in werkelijkheid gaan uit zien. Ik moet zeggen kijk er wel naar uit.:p

Mooi plaatje maar dat kan ik ook uit mijn printer trekken.zelf haal ik dan liever een lidl kubes,vind toch dat ik teveel inlever qua knal en zou ik na twee of drie knallers het wel zat zijn.

Mooie dingen, even kijken hoe ze knallen. Hopelijk net zoals de rotjes van een poos geleden.
Zo niet dan haal ik voor dit geld lekker djf thunders. Die zijn perfect!

Hopen dat dit geen kokers zijn met gips maar echt gerolde rotjes met gewurgde uiteinden...dan zit het het de knal ook wel goed.
Dat ziet er zo uit als op de foto..eerste batch golden dragons was gewurgd, tweede batch alleen aan de onderkant..
En inderdaad, sommige jaren 80 rotjes gaven een goede knal, vergelijkbaar met de DJF...ook met zwart kruit maar dat zat dan wel door het hele rotje heen.
Ik wordt van deze knallers heel blij, alleen het gesis al van het grijze lont met de mooie vonken..
PICT0011.jpg
PICT0012.jpg
PICT0060.jpg

Vraag me af waarom dit soort knallers vaak zoveel duurder zijn dan andere knallers (a la Colpo Thunder etc). Een labeltje plakken blijft een labeltje plakken en een rotje rollen blijft een rotje rollen toch. Of is dat omdat deze met de hand gemaakt worden en knallers a la Colpo Thunder, buskruit vlinders etc inmiddels allemaal machinaal?

Back
Bovenaan