China Böller B - Thunder Crackers

Ik zeg ook de rode maar hoe langer ik naar degene met het plastic kijk hoe gaver ik hem vind.

Het logo is ook top!

Wat je zegt Jordi, van grijs lont gaat je hart sneller kloppen, geloof me! De rechter verpakking is ook zeker om aan te zien, zodat je de bonkies ziet zitten! Maar mijn absolute voorkeur gaat naar rood papier!

Rood papier, natuurlijk! Gaan ze eindelijk producten op de markt brengen met een nostalgische waarde, doe dan ook dat knisperende rode papier erbij!

Graag van beide maar dat zal wel niet gebeuren. De eerste herdertjes van begin jaren 70 zaten ook in cellofaan verpakt. Dan toch maar de rode verpakking. Met een beetje knutselen maak je trouwens de cellofaan versie zo na.

image.jpeg

Bron: Kanonslagen.com

Gek he, ik vind het plastic wikkeltje juist mooier overkomen. Het lijkt zo wat 'luxer' en je kan direct het label van de kanonslagen zien.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik beide verpakkingen wel iets vind hebben. Het rode is natuurlijk nostalgie, maar de platic verpakking waar je de kanonslagen ziet, vind ik ook zeer vet. Deze variant was mij niet bekend van vroeger ?

Rode versie!
Ik vind ze beide echt prachtig, maar het rode papiertje geeft mij net iets meer een nostalgisch 80s/90s gevoel.

Nogmaals... erg goed bezig Katan om dit weer op de Nederlandse markt te brengen. En als de knal en snipper factor goed is krijgen jullie mijn stem voor importeur/beste nieuwkomer van het jaar! ;)

Rode papier! Dat plastic is veel te ieuw modern bah lelijk, alsof je een komkommer of paprika in condoom bij de Appie gekocht hebt :D Niets lekkerder dan dat ritselende geluid tussen je vingers terwijl je tevoorschijn scheurt wat het label je doet beloven. Verheug me erop! Nu nog mooie rode snippers! Maar grijze snippers ben ik ook al blij mee hoor :) top initiatief dit :applause:

100% rood papier! sowieso denk ik dat we met z'n allen al te veel plastic verbruiken (zie ook Richardus zijn opmerking over elke komkommer in plastic), en bovendien ziet het rode papier er veel meer jaren 90 uit! Fantastisch als dit op de markt komt! Ik haal zeker een slof als het niet meer is:)

Ik prefereer het rode papier toch wel boven het plastic. Nostalgie straalt er bij af bij het rode wikkel!

Voor het nostalgische gevoel zouden ze er eigenlijk “niet in de hond houden” op moeten zetten.

Verder ziet het er geweldig uit, ik ga ook voor het rode papier!

Back
Bovenaan