Chengdu

Ga hem schieten met vooraf de Red Ghosts van Evolution en waarschijnlijk als afsluiter de Wenzhou. Zin in! :cool:

Ga hem schieten met vooraf de Red Ghosts van Evolution en waarschijnlijk als afsluiter de Wenzhou. Zin in! :cool:
Mooi. Voor/na Red Ghosts had ik ook al aan gedacht. Heb deze echter niet in de collectie en er kan niets meer bijkomen. Voor nu is het plan 2x Splitting Stars in (kleine) V, 2x Red Ghosts in (kleine) V eindigend met 3x Sparkles in W.

Cake komt niet heel sterk over op film moet ik zeggen. Was dit live ook zo ? De effecten vind ik er 'leeg' uit zien.

Cake komt niet heel sterk over op film moet ik zeggen. Was dit live ook zo ? De effecten vind ik er 'leeg' uit zien.

Camera staat wat donker ingesteld, dus wellicht is dat de reden dat hij de fijne effecten niet goed op pakt. Wél moet ik je zeggen dat ik wat meer blink had verwacht. Wat ik al zei; hij deed me een beetje denken aan een ghost effect cake.

Bedankt voor de film. Als ik je film vergelijk met andere films op Youtube lijkt hij inderdaad wat donker. Ik heb hem in ieder geval besteld voor dit jaar. Voor een tientje zal het zeker geen miskoop zijn.

Ik kan alleen spreken over de oudere batches van deze cake; de nieuwe ben ik nog niet aan toegekomen en die staan nog lekker te drogen. Maar de oude versie is een van de allerbeste cakes die ik ooit heb gezien.
Veel indrukwekkender dan bijvoorbeeld de Red Ghosts waar hierboven ook sprake van is. Dit kwam mede door de beperkte stijghoogte van deze cake, waardoor je als een soort Dagobert Duck overal om je heen goud zag.
Echt een topding!

Die komt inderdaad stukken beter over, daar zit behoorlijk wat verschil in. Zo zou ik hem direct kopen. Hopelijk weet je nog uit welk jaar die kwam en is die dan nog ergens te verkrijgen.

Welk jaartal is dan de ‘oude’ batch die je moet hebben?

Volgens mij had ik batch 2013.
In ieder geval moet je de oude wikkel hebben.
Het lijkt alsof in die 2016 batch van de film van PyroIsArt het gehalte aan blinkers wat is verminderd ten opzichte van het origineel.
Dat de boeketten wat leeg lijken kan ook komen doordat de gewone gouden sterren niet goed gevangen zijn door de camera?
Zeker als het percentage gewone sterren nu wat hoger zou zijn kan dat het filmbeeld wel verklaren.
Bovendien is het maar één filmpje van één cake hé....

Ik kom hier volgend jaar wel op terug!

Back
Bovenaan