Chaos

Ziet er toch leuk uit op deze straat(???) video! Zeker voor het geld.
Vind persoonlijke cake 2 wel een stukje beter dan cake 1. Maar leuke gevarieerde box, witte ghost, gewoon een leuk ding!

Nou, best een leuke compound moet ik zeggen!

Veel gevarieerde effecten, tempo ligt netjes.
Als deze echt maar rond de €40,- ligt zou ik em zeker aanschaffen, misschien wel 2 en dan tegelijk stoken..

Nou, best een leuke compound moet ik zeggen!

Veel gevarieerde effecten, tempo ligt netjes.
Als deze echt maar rond de €40,- ligt zou ik em zeker aanschaffen, misschien wel 2 en dan tegelijk stoken..

Nu per vol karton (3 stuks) voor €112,39 op Vuurwerkland.

Ook de Chaos is geschoten door Pyrokratia Oy en dit ziet er ook weer goed uit. Dit soort instapmodel compounds om het maar even zo te noemen bevallen mij wel. Leuke variatie, prima effecten en een goed tempo. Moet wel zeggen dat ik van de flying fish en falling leaves effecten niet echt een fan ben. Ik had daarvoor in de plaats liever boeketten met een burst gehad. Desalniettemin, lijkt mij dit een leuk artikel voor erbij en een aanrader voor de normale consument. Zeker als je in de losse verkoop nog wel eens cakes van €40-€50,- voorbij ziet komen en als je daar dan dit boxje naast zet voor €49,95, dan is de keuze snel gemaakt denk ik.

Vond dit toch echt wel een leuke box, op de vooravond geschoten en zeker van de unieke effecten genoten. Voor die paar tientjes een aanrader.

Deze zag er leuk uit op de filmpjes en de gok maar genomen. Dit was dus echt wel een goede gok, z'n prijs zeker waard, leuke effecten en mooi tempo! Wat mij betreft een aanrader.

Zonder de wind lijkt het echt geen slechte box, maar naar mijn mening ligt het tempo net wat te laag en is het echt een ''van alles wat'' qua effecten. Leuk in een freak, maar zonder leuke deal laat ik hem staan.

Het is inderdaad een van alles wat box maar tempo is best prima en de effecten ook. Voor een leuke prijs echt leuk stookvoer voor de vooravond.

Back
Bovenaan