Century Warrior

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 4344
Artikelnaam: Century Warrior
Aantal Schoten: ...... Schots
Effectomschrijving: .........
Richtprijs: 29,00
Netto kruitgewicht 490 gram
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geloof dat deze cake gisteren niet geschoten is, er stonden 2 producten op de boot, dit was er een van meen ik? De effectomschrijvingen volgen spoedig. :)

We hebben het filmpje inmiddels van Katan ontvangen
Zal vragen of onze expert Gerwin hem zo snel mogelijk online wil zetten

Eerste indruk: Hele goede 500 grammer.
Schiet in een rap tempo blinkers, peony,s en crackling en sluit af met een finale
Voor 29 euro een goedkope en goede cake

Ik weet het niet hiermee. Het is een goedkope 500grammer, maar ik vind ook dat er weinig kleur in zit. Ik zie rood en blauw een paar keer langskomen, maar verder voornamelijk blinkers en crackling. Zou niet erg hoeven te zijn, maar een erg mooi volle lucht geeft het gewoon niet. En dan twijfel ik of ik 'm zou kopen, ook al is het een goedkope 500grammer...

Ik weet het niet hiermee. Het is een goedkope 500grammer, maar ik vind ook dat er weinig kleur in zit. Ik zie rood en blauw een paar keer langskomen, maar verder voornamelijk blinkers en crackling. Zou niet erg hoeven te zijn, maar een erg mooi volle lucht geeft het gewoon niet. En dan twijfel ik of ik 'm zou kopen, ook al is het een goedkope 500grammer...

Is jou eigen mening hoor maar deze soort cake's behoren wel tot de toppers, je heb een 490 grams cake voor 29 euro, hij schiet in een lekker tempo en hebt een finale, er komt genoeg rood, blaw en blinkers voorbij, 3 verschillende crackling effecten, wat wil je nog meer?

Enigste nadeel vind ik dat de finale rommelig is, had liever een goede crackling finale gezien dan. Maar desondanks kom deze in me collectie.

Dankjewel Fred, maar had deze al gevonden en kwam er achter dat deze halverwege gestopt moet zijn, je ziet namelijk geen 49 schoten voorbij komen. Was iemand dit ook al opgevallen?

Geweldig product. Boeketten werden sneller afgeschoten dan op het filmpje en ook nog eens behoorlijk groot plus finale. Zeker die 29 euro waard

Deze is voor zover ik weet toch gelijk aan de Mean machines van Wolff (dynasty)??

EDIT: Hij is dus gelijk. Slecht gelezen :wink:.

Laatst bewerkt:
Gisteravond nog afgestoken. Wat een heerlijke cake is dit zeg! Mooi oplopend tempo (maar door die 49sh toch lekker lang), flinke burst, mooie mixed effecten en fijne finale. Deze komt er volgend jaar absoluut weer bij. Absolute aanrader dit!

Back
Bovenaan