Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dikke box maar het filmpje werkt niet
En als je dan nóg een nieuwe productievideo ziet, weet je dat het echt een dikke beuker is! Deze gaat er bij mij in ieder geval komen, misschien wel een van de beste grote boxen die Wolff ooit heeft gemaakt![]()
nog even aan t laden... Zou het zo moeten doen!Dikke box maar het filmpje werkt niet![]()
Ben wel benieuwd wat je er nu van vindt.Laat al die kooiloze producten zo eerst maar eens op een demo-avond hun ding doen.
Dat zal hem leren!Ben wel benieuwd wat je er nu van vindt.
Ik wil nog één dikke compound halen. Ik twijfel tussen deze, de Galacticos of de Flash of the Gods.
Deze ziet er prachtig uit: dikke spreiding en afwisselende effecten (I like), maar is wat betreft grammen kruit wel de minste van de 3 en niet eens de goedkoopste...
Daar heb je een punt. Toch ben ik door de jaren niet enorm teleurgesteld geweest door Rubro en vond zelf de Coconut Bounty best behoorlijk presteren adgelopen jaar. Ik vind de effecten van deze weer best ongeloofwaardig voor het kruitgehalte, maar weet dat Wolff juist wel bekend staat als een betrouwbare importeur.Bij deze weet je in ieder geval wat je in de straat krijgt, is bij Rubro nog de vraag natuurlijk.
Nou dat. Productie filmpjes die moeten we hebben What you see what you getBij deze weet je in ieder geval wat je in de straat krijgt, is bij Rubro nog de vraag natuurlijk.
Ziet er goed uit! Onder de indruk.Ben wel benieuwd wat je er nu van vindt.
GaaaaaaaapBij deze weet je in ieder geval wat je in de straat krijgt, is bij Rubro nog de vraag natuurlijk.