Century Show XXL *NIEUW 2025*

Volgens mij krijg ik n bak haat over me heen na t plaatsen van deze comment maar ga t toch doen haha.

Wat. Een. Bak! Zal t zeker heel goed doen in de wijk, de hoeveelheid aan verschillende effecten erin laten meteen zien waar de prijs vandaag komt. Dit is niet standaard productiewerk lijkt mij zo.

Maar ondanks dat er echt alles in voorkomt mis ik nog wel een beetje een verloop, zachte opbouw naar een knallend einde. Maar das mijn mening! Voor menig liefhebber die zelf geen show in elkaar wil knutselen is dit wel echt een pareltje, sterke competitie voor de galacticos denk ik zo. Als ik m ergens nog kan spotten voor rond de €250 ben ik bang dat ik n nieuwe ruggegraat nodig ga hebben 😂 goed bezig wolff! Moet genoeg lef hebben om vooral dit jaar nog zoiets groots op de markt te brengen.

Netjes! Qua effecten weer niet heel verrassend, goudblinkkrakel dus scoort altijd goed, noch qua opbouw of tempo/ritme maar qua kwaliteit zit Wolff als vanouds in de top van het rijtje :thumbup:

Lekker box Wolff, mooi om te zien dat jullie (voor mijn gevoel) qua effecten dicht bij jullie eigen identiteit blijven en jullie niet laten meeslepen in de “Riakeo rage” qua effecten.
Het is goed dat er diverse soorten vuurwerk op de markt zijn en je hierdoor diverse producten in huis kan halen (Riakeo is overigens top, maar Wolff ook).

Ik wil nog één dikke compound halen. Ik twijfel tussen deze, de Galacticos of de Flash of the Gods.

Deze ziet er prachtig uit: dikke spreiding en afwisselende effecten (I like), maar is wat betreft grammen kruit wel de minste van de 3 en niet eens de goedkoopste...

Bij deze weet je in ieder geval wat je in de straat krijgt, is bij Rubro nog de vraag natuurlijk.
Daar heb je een punt. Toch ben ik door de jaren niet enorm teleurgesteld geweest door Rubro en vond zelf de Coconut Bounty best behoorlijk presteren adgelopen jaar. Ik vind de effecten van deze weer best ongeloofwaardig voor het kruitgehalte, maar weet dat Wolff juist wel bekend staat als een betrouwbare importeur.

Lastig.

Rubro prima importeur maar zeer waarschijnlijk het laatste jaar en dan hebben we dus geen straatfilms meer helaas….

Dit is 100% productie, persoonlijk zal ik dan op safe spelen, zeker als er een serieus bedrag bij komt kijken. Ben dan wellicht wel subjectief, al heb ik dit jaar ook gewoon Rubro in mijn assortiment, maar dan wel op basis van straatfilms.

Back
Bovenaan