Centurion

Kijk, dit is een goede zet van Wolff, want dit is een overtuigende video en review. Gaaf ding voor zo een compact bakkie, noteer hem ook zeker, zag hem namelijk wel als lijn in de winkels, maar niets van gekocht.

Ik was erbij toen emieloss deze afstak en stond er versteld van. Vond de burst gewoon overeen komen met de dierencakes van CR, ook de spreiding is echt super. Deze maakt wel indruk door z'n tempo en tijdsduur. Zou zeggen dat de burst en spreiding nog net een tandje meer is dan dan 400 sh total display van Magnum.

Ik was erbij toen emieloss deze afstak en stond er versteld van. Vond de burst gewoon overeen komen met de dierencakes van CR, ook de spreiding is echt super. Deze maakt wel indruk door z'n tempo en tijdsduur. Zou zeggen dat de burst en spreiding nog net een tandje meer is dan dan 400 sh total display van Magnum.

Zoon burst zat dus ook in de Madhous van Wolff.
Dacht echt even van wouw.. dit is echt gaaf voor 20mm

Kijk, dit is een goede zet van Wolff, want dit is een overtuigende video en review. Gaaf ding voor zo een compact bakkie, noteer hem ook zeker, zag hem namelijk wel als lijn in de winkels, maar niets van gekocht.
Absoluut een goede zet. Stond er echt versteld van wat er uit kwam en hij staat op de lijst voor volgend jaar :D

Echt wat een enorme verrassing wat er uit dit kleine compoundje kwam.
Blies alle andere 20mm potjes en compounds die ik in de avond afstak omver, burst was prima en het tempo heel lekker.

Laatst bewerkt:
Wat een topper zeg. Ik ben echt verbaasd wat ze tegenwoordig uit 20mm kunnen halen hoor. Hier kun je prima mee aanzetten in de straat om 00:00.

Wat een blokkie! Had mijn bedenkingen toen ik het formaat zag bij het afhalen. Hij staat bij mij nog een jaartje te drogen, maar verheug me er nu al op!

Back
Bovenaan