Kijk, dit is een goede zet van Wolff, want dit is een overtuigende video en review. Gaaf ding voor zo een compact bakkie, noteer hem ook zeker, zag hem namelijk wel als lijn in de winkels, maar niets van gekocht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was erbij toen emieloss deze afstak en stond er versteld van. Vond de burst gewoon overeen komen met de dierencakes van CR, ook de spreiding is echt super. Deze maakt wel indruk door z'n tempo en tijdsduur. Zou zeggen dat de burst en spreiding nog net een tandje meer is dan dan 400 sh total display van Magnum.
Absoluut een goede zet. Stond er echt versteld van wat er uit kwam en hij staat op de lijst voor volgend jaarKijk, dit is een goede zet van Wolff, want dit is een overtuigende video en review. Gaaf ding voor zo een compact bakkie, noteer hem ook zeker, zag hem namelijk wel als lijn in de winkels, maar niets van gekocht.
Zoon burst zat dus ook in de Madhous van Wolff.
Dacht echt even van wouw.. dit is echt gaaf voor 20mm
Deze ga ik gelijk op de wensenlijst zetten. Echt een toppertje voor de (freak)prijs!
Hier nog eentje die dat gaat doen. Echter een prijs of freakprijs uit 2023 heb ik nergens kunnen vinden, wat waren die ongeveer dan =
Weet het niet meer exact. Ik dacht ergens tussen de 45 - 55 Euro...
Ergens over de grens nu te koop voor 50€.
Zeker, waar is ie 45€?Voor €45 een no brainer?
En weet iemand of deze in kooi zit?![]()
Ook benieuwd naar.. waar staat deze voor 45?Voor €45 een no brainer?
En weet iemand of deze in kooi zit?![]()