Centurion

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 634
Artikelnaam: Centurion
Bruto Gewicht: 540 gram
Netto kruitgewicht: 64 gram
Aantal schoten:
Effectomschrijving: Wat een supercake is deze Centurion XL batterij. Harden knallen en grote sterren palmen voor nog geen 10 euro! Let op! Deze op=op aanbiedingscake hebben wij beperkt ingekocht. Dus wees er snel bij!
Max. tube diameter: 20MM
Stijghoogte: 30 meter
Kartoneenheid: 24/1
Adviesprijs: €14,99
Voorverkoopprijs: €9,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

634_centurion_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze lijkt wel erg op de Steel Rain..
Voor de prijs van een Steel Rain heb je dus 3 van deze..:wink:

Juist wanneer je weinig te besteden hebt moet je deze laten liggen voor dat geld. Iedereen weet dat je voor 10 euro beter kunt krijgen.

Is de jaarlijkse hetze weer begonnen?

Ik heb geen idee welke hetze er elk jaar gevoerd zou worden, maar ik ben hetvwel met Grizmo Raizor eens dat er voor 10 euro betere cakes te vinden zijn. Zowel VWT als Zena hebben in die prijscategorie betere alternatieven.

Is de jaarlijkse hetze weer begonnen?

Wat een onzin, omdat Gizmo Raiser een mening geeft over deze cake ( waar ik het trouwens mee eens ben ), zou je een hetze veroorzaken. Ik vind het juist goed dat er leden zijn die op deze manier anderen er op attenderen dat er voor dit bedrag betere alternatieven te verkrijgen zijn.

Achja uit eindelijk bepaalt toch iedereen zelf wat hij over heeft voor een product.

Oei, 64 gram voor 10 euro. Dat mag dan wel geweldig A-kwaliteit kruit zijn ;)

Nee, deze laat ik lekker aan mij voorbij gaan. voor 5 euro zou het een leuke budgettopper zijn.

Oei, 64 gram voor 10 euro. Dat mag dan wel geweldig A-kwaliteit kruit zijn ;)

Nee, deze laat ik lekker aan mij voorbij gaan. voor 5 euro zou het een leuke budgettopper zijn.

Ik vind het ook behoorlijk duur ja. Nou ja, duur, niet goedkoop is het meer. Er zijn al best veel van dit soort potjes voor rond de 5 euro (denk aan bijvoorbeeld Nuclear Defender). Daarmee in vergelijking valt dit dan wat tegen

Iemand deze eigenlijk nog gehad?
Voor de voorverkoopprijs is er inderdaad beter te krijgen, maar nu in de freakactie met wet korting, zou ik hem misschien wel meenemen.

Vooral meenemen deze cake. Verbazingwekkend wat er uit dit kleine potje komt. Dikke burst en goede spreiding. Knalt ook vrij laag. En ik raad je de Big Star en Super Star ook van harte aan :D

Back
Bovenaan