Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze zijn zeker aan te raden! Afgelopen jaarwisseling had ik een aantal 20k's van hardix. Het is uiteraard geen belgische mat, maar voor Nederlandse begrippen ging hij behoorlijk snel. Daarnaast was ik aangenaam verrast door de eindbom!
Wel met DJF thunders bijvoorbeeld, en niet onlogisch als je het mij vraagt, want wat rotjes met DJF thunders te maken hebben is hetzelfde als 100k's met andere 100k's. Als een product waardeloos presteert ten opzichte van een ander product van dezelfde categorie vind ik het niet vreemd dat daarover gepraat wordt. Terecht dat er gemopperd wordt hier en daar over de zachte knallen, ook al ligt het aan de wet. Je kunt slechts zeggen dat de Nederlandse 100k's ontiegelijk hard gaan. Dat zou een verkeerd beeld scheppen. De Nederlandse 100k's zijn zelfs imitaties van die in de illegale handel en in België te koop zijn, die bekend staan om de harde knallen.in fora met rotjes word er toch ook niet de hele tijd de vergelijking gemaakt met nitraten.
De wolff shanghai rol 10 KG voor 34,95 wat?