Cees van der Horst Breda

Wisselende ervaringen zie ik. Ik was er om 0.00 vannacht en het was OK, maar niet uitzonderlijk goed. Er waren nog maar een paar mensen binnen en toch was het al heel onduidelijk of en bij wie je je bestellijst kon inleveren. Er liep wat personeel heen en weer, af en toe stond er iemand bij een balie, maar wat nou de bedoeling was... Dan werd er gevraagd of er nog mensen waren met een kleine bestelling ("ja eh, wat is klein?"). Het duurde toch zo'n 20 minuten voordat ik werd geholpen. Kreeg het gevoel dat dat ook wel na 5 minuten had gekund als ze al door hadden gehad dat ik een relatief kleine bestelling had. Tja, wist ik veel... Het voorstel van QVR0501 lijkt me hier een heel goede - aparte balies met duidelijk onderscheid.

Maar goed, bovenstaande is opbouwende kritiek - ik ging blij weer naar huis :). Er werd netjes een drankje aangeboden, mijn bestelling was compleet, personeel was vriendelijk. Als er volgend jaar weer mooie freakacties zijn ben ik zeker weer van de partij!

Drama. Stond bijna niemand maar duurde een uur. G v d in augustus een spectacle100 en 120 besteld. Net ophalen... 'ja sorry meneer, de 100 heb ik niet is afgekeurd'. Ja dikke l#l de 2016 ja. Ik heb nog gemaild in augustus over productiedatum en werd netjes gemaild dat 2015 op voorraad was en geleverd zou worden. Nou kreeg hem mooi niet mee. Dat was dus de 1e en tevens laatste keer Breda.

Hoi Bizzle,

Het is inderdaad erg vervelend dat de spectacle 100 afgekeurd is. We hebben geprobeerd om alle spectacle 100's die we hadden uit te leveren. We hebben hier gekeken naar de besteldatum. Later is er een voorraad toegevoegd aan de outlet. Dit bleek de afgekeurde versie te zijn.

We hebben iedereen zo goed mogelijk geholpen door een goede vervanger mee te geven. Van dezelfde of soms hogere kwaliteit.

Vervelend om te horen dat je (te) lang hebt moeten wachten. We gaan in het vervolg zorgen voor een soepelere aflevering!

Later is er een voorraad toegevoegd aan de outlet. Dit bleek de afgekeurde versie te zijn

Leg eens uit want slaat nergens op dit.

2015 is niet afgekeurd, en wat er toen online te bestellen was was 2015 productie. Daarom werden die boxen besteld. Is nog over gemaild.

Is toch k u t. Bestel het ruim van te voren. Speciaal gemaild, moet een rit maken van 200km en dan is het er niet als ik er ben :bonk:

Leg eens uit want slaat nergens op dit.

2015 is niet afgekeurd, en wat er toen online te bestellen was was 2015 productie. Daarom werden die boxen besteld. Is nog over gemaild.

Is toch k u t. Bestel het ruim van te voren. Speciaal gemaild, moet een rit maken van 200km en dan is het er niet als ik er ben :bonk:

Een winkelier bestelt 50 boxen uit 2015.
Wegen succes bestelt de winkel er 20 bij.
Echter zijn er 50 gelevert en 20st zijn toe gezecht om nog geleverd te worden.
Echter wordt hij afgekeurd envworden de 20 extra niet gebracht.. dat betekend een tekort van 20producten.
Lullig maar zo werkt het...
Dat is onmacht voor de winkelier en importeur..
Beetje respect na bijden mag wel.. ze zijn freak prijzen en acties niet verplicht.
Dat je baald is logisch.. maar ik weet zeker dat jeveen pracht vervanger hebt mogen uitzoeken. Want daar ken ik deze winkel maar al te goed in.
Top service en personeel.

Bestelling opgehaald, tip top in orde. Zoals altijd eigenlijk.
Alle artikelen gekregen, geen vervangers/afkeur.
Denk dat ze het vandaag beter op orde hadden dan gister!? na wat ik hier las. Her en der kan er iets 'mis gaan', maar dat is aan ons(klanten) om te bepalen in hoeverre.
Bredavuurwerk is gewoon een vuurwerk winkel waar we trots op mogen zijn in Breda.

:thumbsup:

Totaal geen klachten! Bij binnenkomst werden we op straat al geïnformeerd dat de wachttijd wat langer is. Ik geloof dat we al voor de afgesproken tijd al weer vertrokken. 1 product was er niet en daar een prima vervanger voor gekregen.

Ik moet zeggen dat ik ook zou balen als ik dit specifiek product niet geleverd zou krijgen. Het was nl wel een soort van overwinning om dit product op je lijst te kunnen toevoegen.
Maar goed dat zegt meer over mijzelf dan over BREDA en hun CREW. Die doen het echt niet om klanten te pesten en of te benadelen.

Ik heb die Spectacle 100 gelukkig in januari al besteld en ik heb hem dus ook in the pocket. Tevens de Transbomber met alle 4 de gewone rubro cakes. Top!

Ben er vanmorgen nog even geweest. Snel geholpen, veel kundig personeel aamwezig ook om vragen te beantwoorden. Helemaal goed.

Gisterennacht onze bestellingen opgehaald. Zoals de meesten al hebben aangegeven, was het in de winkel niet helemaal duidelijk wat de bedoeling was. Werd een paar keer gevraagd naar kleine bestellingen, maar zullen er niet veel zijn denk rond dat tijdstip, haha. Werden wel gewoon snel geholpen, en inclusief inladen waren we na een half uur weer op weg naar huis. De 2x Gravity van een vriend van mij bleek niet te zijn uitgeleverd door Rubro, en daarvoor 2x Fast Silver Whistling van Cafferata als vervanger ontvangen. Prima alternatief!

Volgend jaar misschien wat meer structuur in de winkel aanbrengen (in ieder geval zoals ik het heb ervaren 's nachts), maar we komen volgend jaar sowieso weer terug. Goede service, personeel die weet waar ze het over hebben en vriendelijke mensen!

Ik ben gisteren geweest. Goede service leuke acties en mooie showroom. Top!
Mijn complimenten. Volgend jaar zeker weer!

Zojuist terug van Cees! Bestelling stond klaar. Miste wel wat maar dat was snel opgelost. Volgend jaar weer!

Ben ook weer goed geholpen, vakkundig personeel in de showroom voor de mensen die niet goed weten wat ze willen kopen. Ze kunnen filmpjes laten zien, er is wifi aanwezig zodat je evt zelf met je telefoon ook zou kunnen kijken.
Was wel een en ander onduidelijk met betrekking tot bestellen en afhalen maar een dag later hadden ze al wat bordjes opgehangen. Ze wilden hier nieuwe banners voor laten maken hoorde ik.
Ben weer tevreden met de service en een prima zaak.

Ik heb op 31 december een bezoekje gebracht bij deze winkel. Samen met Wilco (Baron....)
Ik had niets besteld daar en ook niets gekocht want mijn budget was op, ik had gewoon genoeg.
Gewoon even de sfeer proeven. Kijkje in de bunkers en een praatje maken.
Deze winkel heeft indruk op mij gemaakt. Alles wordt daar in zeer goede banen geleid en ze hebben goede lijnen daar. Mocht ik dit jaar over een chauffeur kunnen beschikken en ze houden hier weer een freakactie dan ga ik hier een deel van mijn vuurwerk bestellen.

Ik zal ook even mijn gal spuwen... :):D
In de nacht van woensdag, het was al donderende donderdag richting Breda.
Wat was het f*cking mistig zeg, op de A15/A27 was het wel te doen, maar toen ik de A59 op reed was het steeds staren naar de strepen op de weg.

Toen ik bij Cees van der Horst was, was het daar al gezellig druk.
Mijn auto geparkeerd en naar de winkel.
Daar stond al een rij met al dan niet zenuwachtige mede vuurwerkliefhebbers te wachten op hun bestelling.
Na een half uurtje was ik aan de beurt, ik moest naar de Loots rijden.
Ja ja, Harry Loods zeker... :wink:

Mijn bestelling doorgekeken samen met de gene die mij geholpen heeft en 2 vergeten cakes er bij gedaan.

Daarna tevreden maar toch zenuwachtig naar huis gereden.
Door de mist, die nog een stukkie erger was geworden.
Thuis bleek dat er toch iets niet bij zat, ik ben daarvoor de volgende dag teruggegaan.
En ook dat werd netjes opgelost.

Top winkel, netjes geholpen.
Ik heb het plan om er dit jaar niet langs te gaan, omdat ik wil gaan minderen met vuurwerk.
Maar ja die Evolution cakes waren echt subliem mooi, dus....

Dit jaar een bestelling gedaan bij vuurwerk breda. Top zaak ziet er mooi leuk ingericht uit goed geholpen.
Bestelling klopte en gelijk nog maar wat bij besteld.

Back
Bovenaan