Cees van der Horst Breda

Schandalig gewoon. Ik ben ook niet te spreken over de service naar klanten. Heb een beetje het gevoel nu ik 'toch al betaald' heb, dat het allemaal niet meer uitmaakt of je een beetje fatsoenlijk behandeld wordt.

Toch vind ik dat je netjes behandeld kunt worden, wilde hier in eerste instantie een heel verhaal gaan opkalken maar dat heeft geen zin. Ik vind wel dat er qua klantenservice het een en ander verbeterd kan worden, dat mensen goede ervaringen met Bredavuurwerk hebben is mooi, maar zorg er dan voor dat die ervaringen mooi blijven.

Gewoon bellen, van mij komen ze echt niet af. Ik heb recht om te annuleren of ze het nu willen of niet. We doen zaken geen liefdadigheid hiero.

Ik ben laatst aan de telefoon heel vriendelijk te woord gestaan, maar heb wel de ervaring dat er heel slecht wordt gereageerd op mails.

Altijd vele jaren veel bij Cees van der Horst besteld. Netjes afgehandeld, heb ik gister een pijlen pakket(je) besteld die ik achteraf wil annuleren. Normale vraag lijkt me. Word ik te woord gestaan, toegelicht waarom (hoeft niet eens, maargoed voor de goede orde). Vergeten ze alleen bij het doorverbinden naar een collega de telefoon op stil te zetten dus ik hoor alles hoe ik doorverbonden word. De toon waarop, het woord "etter" en "ik ZOU het niet doen, het annuleren" hoorde ik dus. Nou echt, dit moet niet kunnen. Cees, Luuk, Rolf of wie dan ook als je meeleest (# 200004603) handel het gewoon netjes af.

Toevallig was ik er net bij en inderdaad was niet handig om de telefoon op stil te zetten. Maar jij bent zeker niet voor etter uitgemaakt, waarschijnlijk zelf niet goed gehoord wat er precies wordt gezegd.
En nu annuleren is niet de bedoeling.

Wat betreft de communicatie...Wil je iets weten bel nu met de winkel. Rolf en Luuk zijn heel de dag aanwezig en zullen je vriendelijk te woord staan. Als er niet goed wordt gereageerd op de mails heeft gewoon met de drukte te maken, hopelijk jullie begrip daarvoor.

Altijd vele jaren veel bij Cees van der Horst besteld. Netjes afgehandeld, heb ik gister een pijlen pakket(je) besteld die ik achteraf wil annuleren. Normale vraag lijkt me. Word ik te woord gestaan, toegelicht waarom (hoeft niet eens, maargoed voor de goede orde). Vergeten ze alleen bij het doorverbinden naar een collega de telefoon op stil te zetten dus ik hoor alles hoe ik doorverbonden word. De toon waarop, het woord "etter" en "ik ZOU het niet doen, het annuleren" hoorde ik dus. Nou echt, dit moet niet kunnen. Cees, Luuk, Rolf of wie dan ook als je meeleest (# 200004603) handel het gewoon netjes af.

Ik vind het spijtig om te horen dat hier woorden worden neergezet die nooit zijn gezegd. Ik moet erkennen dat er iets mis is gegaan bij de telefoon en dat er in "the heat of the moment" verkeerde dingen zijn gezegd, dat is onze fout geweest en daarvoor treffen wij blaam. Echter is het woord etter niet gezegd, en breng je ons onterecht in diskrediet wat ik echt jammer vind. Ik denk dat de freaks hier kunnen beamen welke service wij leveren en dat we ons echt helemaal de pleuris werken om alles goed af te handelen.

In de voorbereidende fase waarin we nu zitten zijn we druk bezig om iedereen optimaal te kunnen bedienen. Op een drukke dag als vandaag is het zeker stressvol en dan gaat er in the heat of the moment wat fout. We hopen je verder goed te helpen daar waar mogelijk!

Ik vind het spijtig om te horen dat hier woorden worden neergezet die nooit zijn gezegd. Ik moet erkennen dat er iets mis is gegaan bij de telefoon en dat er in "the heat of the moment" verkeerde dingen zijn gezegd, dat is onze fout geweest en daarvoor treffen wij blaam. Echter is het woord etter niet gezegd, en breng je ons onterecht in diskrediet wat ik echt jammer vind. Ik denk dat de freaks hier kunnen beamen welke service wij leveren en dat we ons echt helemaal de pleuris werken om alles goed af te handelen.

In de voorbereidende fase waarin we nu zitten zijn we druk bezig om iedereen optimaal te kunnen bedienen. Op een drukke dag als vandaag is het zeker stressvol en dan gaat er in the heat of the moment wat fout. We hopen je verder goed te helpen daar waar mogelijk!

Ik kan het zeker beamen dat ik niets anders dan een perfecte service heb mogen ervaren. Zowel voor het ophalen als tijdens het ophalen heeft luuk echt ruim de tijd voor ons genomen. Niet geleverde artikelen werden meer dan goed gecompenseerd en ik kan zelfs tijdens het ophalen nog artikelen bijkopen met een goede korting. IK heb een keer bij ze besteld dus heb verder niets met de zaak te maken maar samen met huisman vuurwerk ben ik niet eerder een zaak tegen gekomen die zijn zaakjes zo goed op orde heeft.
Iedereen zegt wel eens iets in the heat of the moment, om daar nu deze winkel op af te rekenen is zwaar overdreven.

Ik heb vorig jaar voor het eerst spullen besteld bij Bredavuurwerk en ik heb er ook een goede ervaring mee. Alles netjes uit geleverd wat ik besteld had. Waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt en wij als freaks mogen blij zijn winkeliers tijd nemen om voor ons leuke kortingen te kunnen realiseren. Ik zou zeggen geef elkaar de hand tijdens het ophalen en het zal heus wel goed komen!

Ik ben hier vanaf een jaar of 10 geleden al uitmuntend behandeld. Altijd prima contact en nooit hoeven wachten op bestellingen.
Overigens vind ik het helemaal niet raar als het wel waar zou zijn, ik denk niet dat het de bedoeling is dat klanten alles horen.

Voor de liefhebber,ik heb vanavond nog een plekje in de auto vrij voor een normale bestelling....route...Zaanstad....Breda

Prima service,gisteren keurig te woord gestaan aan de telefoon. Door omstandigheden niet in staat morgen mijn bestellingen op te halen. Samen tot een oplossing gekomen om het de volgende dag op te halen. Top!

Ik kreeg via de mail binnen een minuut antwoord van Luuk, en vandaag zelfs nog een keer van Rolf. Prima dus!

Het is verder ook netjes afgehandeld, geld terug gehad. Maar in het 'the heat of the moment' zijn er wel degelijk dingen geroepen waar je van kunt leren. Bestel er verder al jaren, en altijd prima.

Ik ben vandaag ook nog keurig via de mail geholpen, had namelijk nog een bestelling gedaan en wou die samenvoegen met een eerdere bestelling.

Ik had van de week Luuk ook een mailtje gedaan om een bestelling die later gepland stond bij de andere te voegen. Ik heb er geen reactie op gehad dus we zullen wel zien of het er morgenochtend bij staat:D

De Freaknacht is momenteel gaande, er wordt hard gewerkt in de bunkers om iedereen van zijn vuurwerk te voorzien!

Hier alvast enkele sfeerbeelden, wellicht komen er zo nog wat bij :)

20161229_VZF_6047.jpg
20161229_VZF_6050.jpg
20161229_VZF_6052.jpg
20161229_VZF_6055.jpg
20161229_VZF_6057.jpg
20161229_VZF_6059.jpg
20161229_VZF_6062.jpg
20161229_VZF_6063.jpg
20161229_VZF_6066.jpg
20161229_VZF_6067.jpg

Laatst bewerkt:
Zo m'n bestelling weer binnen netjes alles geleverd gekregen en hoefde niet lang te wachten! Top service weer en bedankt voor de kortingen!

Wederom bedankt voor de goede service, ik was dit jaar de 3e die wegreed met een volle auto. Fijn ook dat de Spectacle show 100 er gewoon bij zat.

Back
Bovenaan