Cees van der Horst Breda

Nou owww ik krijg niks geen feedback ,vind dat er slecht word gereageerd op mail ..en ik besef echt wel dat dit een drukke tijd is.. maar als er geen reactie op mail komt en er gaan enkele dagen overheen.. Als ik dan ook nog beetje afgesnauwd en afgewimpeld wordt als ik probeer t telefonisch af te handelen..nu hoor dat product niet meer leverbaar is zoals je aangeeft...tja ik kan ook niet blijven wachten heb hem nu sowieso maar ergens anders gehaald. Zag de bui al hangen.

Typish altijd netjes andwoord op vragen via de pm en in het topic

Dat heb ik natuurlijk allang proberen te realiseren :wink: Maar helaas zijn ze (nog) niet beschikbaar voor de Nederlandse markt.

Als je dat zou kunnen realiseren voor 2017 dan ben je een held! Samen met de Amazing set 100, dat is gewoon een categorie 2 cakebox maar met hele grote uitwerkingen.

Als we dan toch ideeen aan het gooien zijn, Funke heeft een categorie 2 19shots assortiment op de markt die nu ook word verkocht bij Zena in Belgie. Als je die kan verkopen in 2017 heb je een goudmijn in handen.

Als je dat zou kunnen realiseren voor 2017 dan ben je een held! Samen met de Amazing set 100, dat is gewoon een categorie 2 cakebox maar met hele grote uitwerkingen.

Als we dan toch ideeen aan het gooien zijn, Funke heeft een categorie 2 19shots assortiment op de markt die nu ook word verkocht bij Zena in Belgie. Als je die kan verkopen in 2017 heb je een goudmijn in handen.

Daar ben ik het geheel mee eens, en als ik een suggestie mag doe:

Onderstaande 2 cakes en wat ik fantatisch zou vinden is een variant van de knallers in het derde filmpje. Zoals MasterBSC al zegt, goudmijn :D a; heb ik wel sterk mijn twijfels over die burst van onderstaande filmpjes.

@Luuk Breda vuurwerk

Heb je een mailtje gestuurd.

Gezien. Rolf mailt je terug.

Voor alle freaks met vragen e.d.: Het is gezien de drukte nu bijna onmogelijk om overal goed op te reageren. Heb je echt een dringende vraag, bel naar kantoor of vraag via PM naar m'n 06-nummer. Tijdens kerst zijn we niet te bereiken, vanaf de 27e natuurlijk wel weer. Er zijn dit jaar een aantal populaire producten afgekeurd en waarschijnlijk zal nog e.e.a bekend gemaakt worden. Ook hiervoor geldt we doen ons best om alles zo goed mogelijk af te handelen. We hopen op begrip.

Namens BredaVuurwerk wensen we jullie fijne kerstdagen!

Leveren jullie de oude spectacle show uit, wanneer deze besteld is?
En wordt er over bestelde afgekeurde producten gemaild?

Ja, alleen hebben wij die niet heel veel liggen.

Het is voor ons nu niet meer mogelijk om alle orders te doorlopen om te controleren of er afgekeurde producten bij zitten. Natuurlijk kun je wel een mail sturen. Morgen ochtend gaan we alles oppakken.

Altijd vele jaren veel bij Cees van der Horst besteld. Netjes afgehandeld, heb ik gister een pijlen pakket(je) besteld die ik achteraf wil annuleren. Normale vraag lijkt me. Word ik te woord gestaan, toegelicht waarom (hoeft niet eens, maargoed voor de goede orde). Vergeten ze alleen bij het doorverbinden naar een collega de telefoon op stil te zetten dus ik hoor alles hoe ik doorverbonden word. De toon waarop, het woord "etter" en "ik ZOU het niet doen, het annuleren" hoorde ik dus. Nou echt, dit moet niet kunnen. Cees, Luuk, Rolf of wie dan ook als je meeleest (# 200004603) handel het gewoon netjes af.

Het is niet netjes maat ik kan best begrijpen dat ze niet staan te juichen dat rond deze tijd mensen pijlenpakketjes gaan annuleren. Je floept er allemaal wel eens wat uit tijdens de topdrukte.

Was kerst stond duidelijk vanaf de 27ste weer bereikbaar.
Als je dan voor een pijlenpakketjebelt op kerstdag belt om hem te anuleren zal ik ook geirriteerd zijn.

Altijd vele jaren veel bij Cees van der Horst besteld. Netjes afgehandeld, heb ik gister een pijlen pakket(je) besteld die ik achteraf wil annuleren. Normale vraag lijkt me. Word ik te woord gestaan, toegelicht waarom (hoeft niet eens, maargoed voor de goede orde). Vergeten ze alleen bij het doorverbinden naar een collega de telefoon op stil te zetten dus ik hoor alles hoe ik doorverbonden word. De toon waarop, het woord "etter" en "ik ZOU het niet doen, het annuleren" hoorde ik dus. Nou echt, dit moet niet kunnen. Cees, Luuk, Rolf of wie dan ook als je meeleest (# 200004603) handel het gewoon netjes af.

Toch vind ik dat je netjes behandeld kunt worden, wilde hier in eerste instantie een heel verhaal gaan opkalken maar dat heeft geen zin. Ik vind wel dat er qua klantenservice het een en ander verbeterd kan worden, dat mensen goede ervaringen met Bredavuurwerk hebben is mooi, maar zorg er dan voor dat die ervaringen mooi blijven.

Ja jongens, dat je geïrriteerd bent ok. Maar "etter" en afsnauwen aan de telefoon dat doe je niet. Het was Cees ook zelf en die staat erom bekend helaas, zijn op VuurwerkCrew en PyrofreakManiacs al meerdere berichten over.

Back
Bovenaan