Cees van der Horst Breda

Ik heb alvast een vraag over het afhalen van de bestellingen. Dit jaar heb ik meerdere bestellingen geplaatst, ook bij Undergroundvuurwerk.nl. Bij iedere bestelling aangegeven dat deze worden opgehaald met de eerst geplaatste bestelling. Kan ik er vanuit gaan dat dit goed gaat komen, of moet ik voor de zekerheid nog een e-mail sturen? Of krijgen we nog een verzamelbon?

Vorig jaar had ik 1 grote bestelling, dus ik weet niet hoe dit bij Breda Vuurwerk is geregeld. Iemand ervaring mee?

JE kunt alle bestelling op hetzelfde moment ophalen. Stuur me even per mail ([email protected]) je naam en het afhaalmoment dat je alles in 1x komt afhalen.

De freakactie loopt nog 2 dagen extra door. Ook is er tot dan nog de mogelijkheid om een code voor een bijbestelling te ontvangen. Daarnaast ik op aanvraag nog t/m vrijdag offertes voor de grotere bestellingen. Daarna is het volledig focus op de reguliere verkoop.

Haha en dan hopen dat je salaris niet vertraagd is ;)

Altijd optijd en anders heb ik het alsnog.
Maar wacht met grotere uitgaves altijd op me salaris weet niet op 1 of andere manier geeft me dat een beter gevoel als eerst de rekeningen weg zijn en dan me zelf verwen.
Zo blijf je schuldvrij.

Overigens al bericht gehad van breda vuurwerk

Goedemiddag Luc,

Wel raar dat nu assortiment cakeboxen maar zo beperkt is op de site..

Je ziet nog maar 3 pagina's met boxen (voorheen 5) , Nu weet ik niet wat er eventueel

nog binnen gaat komen of überhaupt nog leverbaar is.....

Om jullie wat sneak-peaks te geven hebben we een instagram account aangemaakt! Hierop houden wij jullie graag op de hoogte tijdens de voorbereidingen en de verkoopdagen met mooie foto's!

Voeg ons toe en enjoy via Breda_Vuurwerk!

@Bredavuurwerk

Bestaat er een kans dat de Golden Illusion nog op voorraad komt? Of eventueel ook in de losse verkoop?

Is uitverkocht en niet meer in te kopen.

@J-Man: veel boxen zijn uitverkocht bij de leverancier dus niet meer in te kopen. Natuurlijk hebben we nog steeds genoeg leuks over! Er zal wel de komende dagen waarbij mogelijk nog wat voorraad aangevuld worden.

Nou owww ik krijg niks geen feedback ,vind dat er slecht word gereageerd op mail ..en ik besef echt wel dat dit een drukke tijd is.. maar als er geen reactie op mail komt en er gaan enkele dagen overheen.. Als ik dan ook nog beetje afgesnauwd en afgewimpeld wordt als ik probeer t telefonisch af te handelen..nu hoor dat product niet meer leverbaar is zoals je aangeeft...tja ik kan ook niet blijven wachten heb hem nu sowieso maar ergens anders gehaald. Zag de bui al hangen.

Hi J-MAN. Het lijkt me sterk dat ik jou afgesnauwd aan de telefoon. Ik weet wel 100% zeker dat ik je niet eens heb gesproken. Daarnaast heb ik van jou (zover ik weet geen vraag over transbomber afgelopen dagen) ook geen mail gehad. Gemaild naar [email protected]. Had ik je wel gesproken, dan had ik er nog wel een voor je kunnen regelen. Ik heb eerder in het topic ook aangegeven dat je me mag mailen/pm'en om een directe mobiele nummer te vragen. Dan hadden we het allang opgelost en nog belangrijker... dan had ik je blij gemaakt met een Transbomber!

Fijne kerst!

ps. Mocht je nog andere wensen hebben, stuur dan een PM of mail naar [email protected]

Komt de Daisy Beam nog binnen of is de Zombie Zone exact dezelfde?

Zover ik weet wel. Ik ga de komende dagen zeker nog 'n hoop bijbestellen. Er bestaat een kans dat de Daisybeam bij Rubro is uitverkocht. Zo niet, dan komen er sowieso nog wat kartonnen richting Breda.

Back
Bovenaan