Cees van der Horst Breda

Hele toffe avond, luuk, rolf en alle andere medewerkers petjee af! Hele mooie showroom en scherpe aanbiedingen. Hele avond non stop cat 1 gestookt. Beste winkel van NL!

P1010002.jpgP1010003.jpgP1010004.jpgP1010016.jpgP1010017.jpgP1010024.jpg
Hier enkee foto's van vanavond. Heb eerlijk gezegd vrijwel geen foto's dan wel video's gemaakt. Was wel erg gezellig dus vooral veel aan t l**len geweest! Pilsje erbij! Helemaal top.

Enkel buiten wat video's van t categorie 1 gemaakt, erg leuk, beetje stoken nog :)

Was zeker gezellig!
En heel stel leuke mede freaks gesproken.
Dank je wel Bredavuurwerk.nl!
Tot de 29e...

Het was bere gezellig.
Leuke gesprekken gehad..
Uiteraard veel cat1 wwg gestookt.
Heerlijk gewoon!!!.
Mijn Schoonbroertje was in de prijzen gevallen.
Uiteraard kom ik nog ff wat vuurwerk kopen daar!!
Heel het team van v/d Horst BEDANKT!!!!

Was weer top geregeld met mooie aanbiedingen en leuke prijzen te winnen. Ook fijn om te zien dat er zoveel freaks op af kwamen. Gelukkig hadden ze de winkel een stukje groter gemaakt :D

Alle freaks die aanwezig waren, bedankt voor de toffe avond. We hebben kruit gesnoven, gelachen, gedronken, gebingo'ed en veel over vuurwerk geouwehoerd. Wij vonden het erg geslaagd en hebben intens genoten. Omdat het wel erg druk was (misschien volgend jaar 2 avonden of icm een freakshowtje?) heb ik lang niet met iedereen kunnen praten. Vanwege de drukte waren de goodiebags snel op. Ik heb snel nog wat extra geïmproviseerde goodiebags gemaakt en hoop dat iedereen toch iets heeft ontvangen.

Nogmaals bedankt allemaal. Op naar de volgende editie!

In het bijzonder wil ik VuurwerkMania bedanken voor de hoofdprijs (Escape from Hell). Ook een bedankje richting Evolution Firworks, Broekhoff, Witte Vuurwerk en Vulcan voor de prijzen en de goodies.

Een iets wat late reactie van mijn kant.
Mijn eerste vuurwerk ding, wat betreft het seizoen 2016/2017.
Naar Breda vuurwerk, heerlijk.

Toch wat zenuwachtig (Hoe oud bent u meneer.... bijna 38 winters jong,... hoezo!?) stap in mijn auto om richting Breda te rijden.
Ik heb de Merwedebrug weer overleefd en netjes op tijd bij Cees van der Horst gearriveerd.
Buiten stonden een paar mensen, rustig dacht ik, nou binnen was het echt gezellig druk.

Weer lekker bijgepraat met oude bekenden en ook weer kennis gemaakt met een nieuwe vuurwerkwinkel.
Waar ik o.a. een bestelling heb geplaatst omdat zij Evolution en later Witte tenten verkopen.

Bunkers heb ik al zo veel gezien, maar deze waren anders, groot/indrukwekkend? (Ja ja... dus)
Maar de uitleg van Cees van der Horst was erg interessant en je steekt er weer van op. (Niet in de bunkert natuurlijk.)

Ik heb een prima avond gehad.
De mensen die in winkel werken, hebben kennis van zaken.
En gewoon no nonsens, hapje en een drankje er bij.
Achteraf zelfs Duvel, maar ik had een Jupiler op, dus ik heb thuis maar een Duvel gedronken, wel in de vorm van een Tripel hop.

Team van der Horst bedankt voor de gastvrijheid en iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Keep up the good work!

Naast de voorgaande foto's nu ook enkele beelden. De eerste is een rondleiding (plus introductie) en de tweede is een kleine stookcompilatie van categorie 1 met een hoop sfeer! Enjoy:

Kan het kloppen dat je via de website geen freakcode meer kan invoeren? Was mijn winkelwagen aan het vullen en probeerde de code in te voeren tijdens het afrekenen (tijd etc. al geselecteerd), maar krijg de melding dat de code ongeldig is (actie duurt t/m 20 december dacht ik). Ook staan er nu drie gratis artikelen in mijn winkelwagen die ik zelf niet heb geselecteerd. Bestellingen nu dus alleen nog per e-mail?

Kan het kloppen dat je via de website geen freakcode meer kan invoeren? Was mijn winkelwagen aan het vullen en probeerde de code in te voeren tijdens het afrekenen (tijd etc. al geselecteerd), maar krijg de melding dat de code ongeldig is (actie duurt t/m 20 december dacht ik). Ook staan er nu drie gratis artikelen in mijn winkelwagen die ik zelf niet heb geselecteerd. Bestellingen nu dus alleen nog per e-mail?

Nope, freakactie zou moeten werken. Ik ga het zo direct testen! Ik kom er op terug.

De freakcodes werken uitstekend. Stuur me anders een mail als het weer niet lukt ([email protected]).

Back
Bovenaan