Cees van der Horst Breda

Waarom aangeven dat de Real Deal normaal 150 kost terwijl dit helemaal niet zo is? Kijk maar op underground, daar staat deze box gewoon te koop voor 95,- en dit is dan tevens ook de adviesverkoopprijs.

Zal deze avond ook weer aanwezig zijn.
Vorig jaar was het top geregeld, leuke rondleiding en uitleg, en mooie prijzen te winnen.

Must voor freaks om bij te zijn, wordt weer gezellig avondje de 25ste.

Vorig jaar heeft die freakavond goed voor mij uitgepakt :)
Bingo gewonnen, en voor weinig nog een mooie Royal doorlont bak meegenomen.

Dit jaar uiteraard weer van de partij :)

Lees net op FaceBook (en ook de site) dat de showroom af is! Ik ga z.s.m. een kijkje nemen. Wellicht wachten jullie nog op de freakavond, in dat geval zie ik jullie dan ;).

EDIT:
Bekijk nogmaals FaceBook en zie dat de foto uit 2013 komt. Of deze dus opnieuw is aangesteld als banner-foto is voor mij onbekend. Dus wellicht heb ik te vroeg gesproken.

Alvast voor de Freakavond:

Zijn er misschien mensen die vanuit Dordrecht/Rotterdam gaan en die 2 plekjes e.v.t. in de auto over hebben? Dan hoor ik dat graag via PM.

Zou heel fijn zijn!

Kom allemaal naar de freakavond! We gaan weer toffe goodies weggeven, bizarre kortingen en vooral heel veel gratis vuurwerk. We presenteren alvast 1 hoofdprijs: Escape from Hell van VuurwerkMania. Deze gigantische bak kan zomaar voor jou zijn!

De avond start om 20.00 en gaat door tot het gezellig is.

Wie zijn er bij?

2n7fpu9.jpg

Mooi om te zien dat dit zo groots wordt aangepakt. En dan die hoofdprijs.
Maar een mooie avond alleen met freaks in een winkel is al een feest op zich natuurlijk.

Ik ben er ook bij! Zo'n beetje alles van Witte staat op m'n wensenlijst dus wat leuke aanbiedingen zou top zijn:D

Ik ben ook weer aanwezig, vond het erg leuk vorig jaar. Op mijn wensenlijst staan nog wat producten van Pangu, zoals de Some Like It Hot en Yellow River. En sluit me aan bij Rico, ook Witte is welkom voor leuke aanbiedingen.

Back
Bovenaan