Ik begrijp waar je op doelt, maar wil hier toch even op reageren.
In het verleden is de communicatie bij Breda zeker een punt geweest, echter afgelopen jaar/maanden is de communicatie sterk verbeterd.
Vragen worden snel beantwoord, besteltijden aangepast, informatie over komende deals etc.
Het assortiment van de Daily Deals en de Dol Dwazen Dagen actie is hier ook een voorbeeld van.
Meerdere liefhebbers en forumleden hier hebben hier dan ook input op mogen gegeven, waaruit een groot deel van de deals bestonden
Zelf ben ik ook benieuwd naar de oplossingen/vervangers, maar geef ze even de tijd om alles te checken.
Voor ons zijn het enkele artikelen in de collectie, kijkend naar het aantal producten in het assortiment en bestellingen is dit voor hun in meervoud. Vergeet niet dat er achter de schermen druk gecommuniceerd wordt met leveranciers, dit kost even tijd.
Ik kom hier al jaren, en heb vertrouwen in een passende oplossing!
*Nee ik heb geen belang/aandelen in BredaVW. Hoewel ik in het verleden ook eens kritisch ben geweest ten aanzien van de communicatie, vind ik dat het ook genoemd mag worden wanneer een partij hierin verbetering laat zien.