Cees van der Horst Breda

Ik begrijp waar je op doelt, maar wil hier toch even op reageren.

In het verleden is de communicatie bij Breda zeker een punt geweest, echter afgelopen jaar/maanden is de communicatie sterk verbeterd.
Vragen worden snel beantwoord, besteltijden aangepast, informatie over komende deals etc.

Het assortiment van de Daily Deals en de Dol Dwazen Dagen actie is hier ook een voorbeeld van.
Meerdere liefhebbers en forumleden hier hebben hier dan ook input op mogen gegeven, waaruit een groot deel van de deals bestonden ;)

Zelf ben ik ook benieuwd naar de oplossingen/vervangers, maar geef ze even de tijd om alles te checken.
Voor ons zijn het enkele artikelen in de collectie, kijkend naar het aantal producten in het assortiment en bestellingen is dit voor hun in meervoud. Vergeet niet dat er achter de schermen druk gecommuniceerd wordt met leveranciers, dit kost even tijd.

Ik kom hier al jaren, en heb vertrouwen in een passende oplossing!
*Nee ik heb geen belang/aandelen in BredaVW. Hoewel ik in het verleden ook eens kritisch ben geweest ten aanzien van de communicatie, vind ik dat het ook genoemd mag worden wanneer een partij hierin verbetering laat zien.
Ik ben het deels met je eens over je mening. Het gaat ook een stuk beter. Maar zodra er geld mee gemoeid is, of er iets terugbetaald wordt, dan geeft Ome Cees niet thuis. Afgelopen corona-jaren een prima voorbeeld. Dus snap z’n vooringenomen mening wel.

Laten we bij het begin beginnen, wij balen net als jullie van het kooienverbod. Wij zijn op dit moment alles aan het inventariseren van onze huidige producten (best lastig zijn als veel is uitgepakt) en onder elkaar aan het zetten wat de impact is. Voor sommige producten is dat makkelijker dan de andere, het blijkt in ieder geval maatwerk te zijn. Iedereen die ons heeft gemailed met een vraag hierover heeft antwoord gekregen of er impact is.

Wij zullen zoals ieder jaar met klanten communiceren als er een impact is op de bestellingen. Dit doen we zodra we het overzicht hebben - we willen namelijk voorkomen dat we producten moeten gaan vervangen die we weer als vervanger hadden aangekondigd.

Wat betreft ons proces; wij communiceren een lijst met producten die niet (volledig) (uit)geleverd kunnen worden en wat het vervangend product zal zijn. Dit zal een gelijkwaardig/duurder product zijn, en het moet ook ergens op slaan. We gaan geen Tailgate Fan meegeven als vervanger van een Crackle King bijvoorbeeld... Met onze vertrouwde leveranciers komen we hier vaak al met een goede oplossing voor. In any case - we komen er evt samen met jullie in 90% van de tijd wel uit.

Komt er heel toevallig nog een 2.0 dolle dwazen dagen tijdens blackfriday? Nu er waarschijnlijk bij andere winkels een aantal artikelen worden geannuleerd heb ik denk ik weer budget om wat extra erbij te halen in het mooie Breda. Een Immortal gold voor 85 euro bijvoorbeeld hahaha

Back
Bovenaan