Cees van der Horst Breda

Wij leefden in de veronderstelling dat @frelst68 het antwoord had gekregen na ons bericht om 20:23 / #1586.

Voor de acties van vandaag gaat het verzetten van een bestelling van 30/31 december naar 29 december nog lukken. Stuur een mailtje of laat een opmerking achter bij de bestelling
Ik had er al vertrouwen in, maar zag dat einde middag al mijn bestellingen in hetzelfde tijdsblok zijn gezet. Dank!
Iedereen succes met het verwerken van het kooien verhaal.

@Bredavuurwerk

Is er al nieuws hoe jullie het kooien debacle gaan afhandelen? Ben daar namelijk wel benieuwd naar aangezien er fikse bestellingen staan..

Of gaan we net als in de corona periode radiostilte aanhouden vanuit jullie kant.

Nou hopelijk tot horens met goed nieuws;)

@Bredavuurwerk

Is er al nieuws hoe jullie het kooien debacle gaan afhandelen? Ben daar namelijk wel benieuwd naar aangezien er fikse bestellingen staan..

Of gaan we net als in de corona periode radiostilte aanhouden vanuit jullie kant.

Nou hopelijk tot horens met goed nieuws;)
Bredavuurwerk is al weken goed aan het communiceren hier. Dus dat zullen ze waarschijnlijk nu weer gaan doen! Het is denk ik voor een ieder echt belangrijk om te begrijpen dat dit soort winkels bizar veel bestellingen krijgen. Situaties als deze kosten tijd, moeite etc. Afwachten is het enige wat wij kunnen doen! De meeste winkels zullen uiterlijk begin december duidelijk geven.

Bredavuurwerk is al weken goed aan het communiceren hier. Dus dat zullen ze waarschijnlijk nu weer gaan doen! Het is denk ik voor een ieder echt belangrijk om te begrijpen dat dit soort winkels bizar veel bestellingen krijgen. Situaties als deze kosten tijd, moeite etc. Afwachten is het enige wat wij kunnen doen! De meeste winkels zullen uiterlijk begin december duidelijk geven.
Kan wel zijn maar in deze drukke tijden is een moment van zwakte zo gebeurd. En je weet het vast wel. Een vos en zijn streken..

Behoeft vast geen verdere uitleg 😘

Kan wel zijn maar in deze drukke tijden is een moment van zwakte zo gebeurd. En je weet het vast wel. Een vos en zijn streken..

Behoeft vast geen verdere uitleg 😘
Ik begrijp waar je op doelt, maar wil hier toch even op reageren.

In het verleden is de communicatie bij Breda zeker een punt geweest, echter afgelopen jaar/maanden is de communicatie sterk verbeterd.
Vragen worden snel beantwoord, besteltijden aangepast, informatie over komende deals etc.

Het assortiment van de Daily Deals en de Dol Dwazen Dagen actie is hier ook een voorbeeld van.
Meerdere liefhebbers en forumleden hier hebben hier dan ook input op mogen gegeven, waaruit een groot deel van de deals bestonden ;)

Zelf ben ik ook benieuwd naar de oplossingen/vervangers, maar geef ze even de tijd om alles te checken.
Voor ons zijn het enkele artikelen in de collectie, kijkend naar het aantal producten in het assortiment en bestellingen is dit voor hun in meervoud. Vergeet niet dat er achter de schermen druk gecommuniceerd wordt met leveranciers, dit kost even tijd.

Ik kom hier al jaren, en heb vertrouwen in een passende oplossing!
*Nee ik heb geen belang/aandelen in BredaVW. Hoewel ik in het verleden ook eens kritisch ben geweest ten aanzien van de communicatie, vind ik dat het ook genoemd mag worden wanneer een partij hierin verbetering laat zien.

Back
Bovenaan