Cees van der Horst Breda

Wederom geweldig geholpen, alles gekregen inclusief 2 x Royal Match welke ik op 4 januari had besteld. 15 min gewacht, wat meer dan prima is met de hoeveelheden die zij hier uitleveren. Bedankt en tot volgend jaar!

Goed geholpen weer net als het jaar ervoor. Het loopt allemaal goed door dus je ben ook zo weer weg. Blijf het toch bizar vinden dat er nog zoveel zijn die de volle mep willen betalen op de verkoopdagen.

Laatst bewerkt:
Vanavond hier bestelling gehaald. Was druk maar heb denk ik hooguit 30 min moeten wachten.
Alles was er ook gelukkig zoals de break out en beast of burden
Was top geregeld vriendelijke mensen en hulp gehad met naar de auto sjouwen.
Top zaak volgend jaar weer.

Laatst bewerkt:
Vanochtend even met een vriend mee gegaan om z'n bestellingen op te halen, 10.15 en het was redelijk rustig. Het was een beste hoeveelheid verdeeld over iets van 8 bonnen, 20 minuten na aankomst stond alles klaar en er liep ook iemand van het personeel mee om alles naar de auto te brengen.

Vanmiddag had ik 16.15 staan voor mijn eigen bestellingen, toen was het wat drukker. Toch stond alles in 10 minuten klaar en was er wederom hulp voor het naar de auto brengen.

Ik kan niet anders zeggen dat dan het afhalen perfect geregeld is!

@GovertNL

Wordt de Baccarat maandag wel uitgeleverd? Ik word eerlijk gezegd niet zo enthousiast van Crystal Tropic als vervanging, gezien het een totaal ander soort effect is.

reageren snel op email en konden gelukkig aan mijn wens voldoen. Mijn dank nogmaals daar voor. Stond vanmorgen 07.30 al voor de deur, even moeten wachten rot ze open gingen en daarna mijn bestelling afgehaald. Daar na nog even in de showroom gesnuffeld en mijn complimenten daar voor : deze winkel straalt echt vuurwerk uit, is mooi en ruim opgezet. Komt zeker op mijn lijst voor volgend jaar.

Wij zijn weer op de weg terug. Konden wederom pal voor de deur parkeren en dat kwam goed uit. De rij was lang maar liep goed door. Binnen toch best even moeten wachten. Gok zo’n 45 minuten.

Denk de combinatie van het tijdstip (10.00) en veel relatief kleine bestellingen die veel tijd kostte icm een paar freakorders.

Controleren ging soepel! Helaas Break Out niet leverbaar. We kregen de Sky Symphony maar konden deze omruilen voor de super flowers! Erg netjes dus!

Helaas waren alle pyroshow crosette cakes er ook niet. Erg jammer! Kreeg de crosette switch als vervanger. Op zich prima!

Wij zijn weer op de weg terug. Konden wederom pal voor de deur parkeren en dat kwam goed uit. De rij was lang maar liep goed door. Binnen toch best even moeten wachten. Gok zo’n 45 minuten.

Denk de combinatie van het tijdstip (10.00) en veel relatief kleine bestellingen die veel tijd kostte icm een paar freakorders.

Controleren ging soepel! Helaas Break Out niet leverbaar. We kregen de Sky Symphony maar konden deze omruilen voor de super flowers! Erg netjes dus!

Helaas waren alle pyroshow crosette cakes er ook niet. Erg jammer! Kreeg de crosette switch als vervanger. Op zich prima!
Had je de Color Crossette besteld?

Back
Bovenaan