Zelf was ik hier ook rond deze tijd. Ging bij mij echt super, en ik had 10 bonnen. Vond het echt goed geregeldHad tussen 10.00 & 10.15 ophalen. Zelf was ik er pas 10.30 i.v.m. file op de a16. Uiteindelijk pas rond 11.30 weer weggereden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelf was ik hier ook rond deze tijd. Ging bij mij echt super, en ik had 10 bonnen. Vond het echt goed geregeldHad tussen 10.00 & 10.15 ophalen. Zelf was ik er pas 10.30 i.v.m. file op de a16. Uiteindelijk pas rond 11.30 weer weggereden.
Ik werk hier niet haha. Deelde alleen de mail.@GovertNL
Wordt de Baccarat maandag wel uitgeleverd? Ik word eerlijk gezegd niet zo enthousiast van Crystal Tropic als vervanging, gezien het een totaal ander soort effect is.
Ik werk hier niet haha. Deelde alleen de mail.
Ja was niet de eerste. Kreeg gisterenavond deze mail.Ah, excuus. Vreemd dat ik de mail niet heb gekregen.
Zie paar berichten omhoog.
Zijn te licht, die waaien helemaal weg en is dus gevaarlijkKnalerwten kan wel, maar dan moet je een karton afnemen
Had je de Color Crossette besteld?Wij zijn weer op de weg terug. Konden wederom pal voor de deur parkeren en dat kwam goed uit. De rij was lang maar liep goed door. Binnen toch best even moeten wachten. Gok zo’n 45 minuten.
Denk de combinatie van het tijdstip (10.00) en veel relatief kleine bestellingen die veel tijd kostte icm een paar freakorders.
Controleren ging soepel! Helaas Break Out niet leverbaar. We kregen de Sky Symphony maar konden deze omruilen voor de super flowers! Erg netjes dus!
Helaas waren alle pyroshow crosette cakes er ook niet. Erg jammer! Kreeg de crosette switch als vervanger. Op zich prima!