Cees van der Horst Breda

Aankomende zondag, 15 december, houden we weer onze jaarlijks terugkerende open dag bij Bredavuurwerk. Van harte welkom tussen 12:00 en 16:00 voor een knallend gesprek, rondje door de showroom en de laatste insights achter de schermen.

P.s. we verklappen nog niets, maar zoals vertrouwd zullen we weer leuke en exclusieve acties hebben

Laatst bewerkt:
Communicatie over vervangers/afkeur etc zal via de mail lopen. Mochten daar vragen over zijn kan je die het beste richten naar ons "info at" mailadres.

Wij zullen verdere communicatie omtrent afkeur/vervangers vanuit alle leveranciers afwachten voordat we dit naar klanten gaan communiceren. Juist om te voorkomen dat we uiteindelijk weer vervangers voor vervangers moeten gaan communiceren.
Is het misschien mogelijk om zelf een vervanger uit te zoeken tegen een meerprijs?
Ik heb dan wat anders op het oog en wil daar dan best wat bij leggen natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Is het misschien mogelijk om zelf een vervanger uit te zoeken tegen een meerprijs?
Ik heb dan wat anders op het oog en wil daar dan best wat bij leggen natuurlijk.
Dit klinkt ook als een prima plan, al ben ik wel benieuwd natuurlijk wat uberhaupt de vervanger wordt. Ook al wordt dat meestal meer dan prima opgelost bij jullie

Ben wel benieuwd of degene die de Crackle King/Royal Match begin van het jaar besteld hadden deze wel krijgen. Stonden er toen namelijk maar 15 op dus je zou zeggen dat dat de 2023 batch is geweest die ze dus ook daadwerkelijk op voorraad hadden. Even afwachten dus.

De Pearl of the South is volgens mij de Event 4 Seasons.

Ben wel benieuwd of degene die de Crackle King/Royal Match begin van het jaar besteld hadden deze wel krijgen. Stonden er toen namelijk maar 15 op dus je zou zeggen dat dat de 2023 batch is geweest die ze dus ook daadwerkelijk op voorraad hadden. Even afwachten dus.

De Pearl of the South is volgens mij de Event 4 Seasons.
Ja dat dachten we van de 1.2" Extreme ook wat dus niet zo bleek te zijn helaas.

Dit klinkt ook als een prima plan, al ben ik wel benieuwd natuurlijk wat uberhaupt de vervanger wordt. Ook al wordt dat meestal meer dan prima opgelost bij jullie

Paar jaar terug kreeg ik een waardebon en kon ik in de showroom kijken wat ik wilde vervangen, dit waren altijd prijzen van de laatste 3 dagen…

Ik weet niet hoe dit de afgelopen jaren is gegaan, maar misschien dat iemand dit kan uitleggen hoe dit normaal verloopt? Komt Breda met een waardige vervanger of is dit zoals ik beschreven heb met een waardebon of geld terug?

Ik kan niet garanderen dat het dit jaar weer zo is maar afgelopen jaar kreeg je vooraf een email welk artikel afgekeurd was en wat daarvan de vervanger zou zijn. Je hebt dan niet de keuze voor een andere vervanger maar daar is bij het afhalen waarschijnlijk nog wel over te praten. Ik had zelf twee Magnum compounds waar ik dezelfde vervanger voor zou krijgen maar bij het afhalen heb ik één van de twee nog door iets anders kunnen vervangen.

Dit stond o.a. in de reactie die ik kreeg n.a.v. mijn mail met de vraag over een vervanger voor het afgekeurde artikel:

We begrepen inderdaad vanuit de leverancier dat er een aantal producten zijn waarbij afkeur gaat spelen en dat een achttal producten (waarvan wij ze niet allemaal voeren) daarom beter niet meer verkocht kan worden tot verdere communicatie, ook om eventuele batches/oplossingen specifieker te kunnen maken.
Wij wachten nog op verdere communicatie vanuit deze leverancier. Maar om de verwachtingen de managen is de kans groot dat we die niet uit kunnen leveren.

Communicatie over afkeur/vervangers zullen wij dit jaar wederom gegroepeerd doen zodra we ook vanuit onze andere leveranciers zicht hebben. Wij zullen daarbij de vervanger vanuit de leverancier aan gaan houden als oplossing. Wij doen dit bewust om communicatie over vervangers van vervangers te voorkomen de komende weken.

Paar jaar terug kreeg ik een waardebon en kon ik in de showroom kijken wat ik wilde vervangen, dit waren altijd prijzen van de laatste 3 dagen…

Ik weet niet hoe dit de afgelopen jaren is gegaan, maar misschien dat iemand dit kan uitleggen hoe dit normaal verloopt? Komt Breda met een waardige vervanger of is dit zoals ik beschreven heb met een waardebon of geld terug?
Ik had de Big Box besteld daar vorig jaar maar vanwege afkeur kreeg ik de Extreme Fireworks show mee als vervanger. Dit was wel echt een topper van een vervanger

Vorig jaar was bij de producten van ons, de Temptation Willow afgekeurd, het bleek dat niet alle batches waren afgekeurd. Daarom gewoon een Temptation Willow gekregen.

Vorig jaar was de 1.2 Total Event en de Simply The Best (Omlabeling Fire Starter) afgekeurd. Daarvoor de 1.2 Insane Crown Bomber gekregen, super toffe vervanger! Gezien ze dit als vervanger voor allebei de compounds hadden, mocht je aangeven dat je graag één andere vervanger zou willen. En dat is toen de Break Out geweest. Dikke prima. Dus mijn ervaring is dat ze echt wel een goede vervanging geven!

Ik had de Big Box besteld daar vorig jaar maar vanwege afkeur kreeg ik de Extreme Fireworks show mee als vervanger. Dit was wel echt een topper van een vervanger
Zelfde hier, had 3 afgekeurde dozen. 2 vervangers gekregen en 1x geld terug. Baal nu nog dat ik ze niet geloofd heb op de extreme fireworks en er niet twee heb meegenomen. Eerlijk advies en ze namen de tijd om films te laten zien en een keuze te maken. Ondanks dat er voldoende mensen stonden te wachten. Nette service en begripvol.

Back
Bovenaan