Cees van der Horst Breda

Eerder heb ik mijn ongenoegen geuit over de communicatie (of beter gezegd het gebrek daar aan), echter mijn complimenten voor het afhalen vandaag. Vanmorgen heb ik mijn bestelling opgehaald. Alles was compleet. Het was er binnen 10 minuten nadat ik aankwam. Een medewerker liep mee naar de auto. Al met al een prettige afhaalervaring.
 
Ja ging heel goed hier. Veel personeel en relaxte sfeer. Had een 2e bestelling voor later tijdslot en alles was er ook
 
Helemaal top geregeld bij Breda Vuurwerk dit jaar! Tijdschema's werkten super. Kon zo doorlopen, geen hectiek, voor de deur parkeren, behulpzaam personeel, geen mensenmassa en er was zelfs tijd voor een praatje.

Alles bij elkaar moest ik naar schatting slechts 10 minuten wachten op mijn bestelling...uniek!! Petje af, geweldig gedaan Breda Vuurwerk, mijn complimenten!

Ook heel erg bedankt voor de gratis Tycoon compound :D
 
Dit jaar een iets kleinere bestelling gedaan van 4 boxen, was 30 min te vroeg maar werdt totaal niet moeilijk over gedaan.
Ook ik heb ongeveer 10 minuten gewacht en werdt nog meegeholpen naar de auto.

Zo zijn er maar weinig!
 
Heel goed om te horen allemaal :). Zelf hier vanavond de bestellingen ophalen maar dit geeft zeker vertrouwen en fijn dat ze het goed op orde hebben
 
Net bij BredaVuurwerk / Cees van der Horst geweest, binnen 10 minuten mijn bestellingen, bakje koffie bij het wachten, alles netjes nagelopen en er liep iemand mee naar de auto. Helemaal top!
 
Vanochtend als eerste voor de deur. Mn orders hadden een afhaaltijd van 8:45 - 9:00, dus heb even anderen voor laten gaan. Bakkie koffie tijdens het wachten. Toen om 8:30 kon in mn orders laten scannen. Alles binnen no-time gekregen, wachttijd van nog geen 10 minuten. En ALLES compleet. Mijn complimenten! Zelfs nog een Dragon Box 3, had al op een vervanger gerekend. Ben er ontzettend blij mee. Dus helemaal top.

Tot vanavond, voor mn laatste ordertje :cool:
 
Ook wij waren vandaag daar de doorgeschoven bestellingen ophalen. 2 stuks, was binnen een kwartier geregeld en stonden we weer buiten met alles wat ik moest hebben.Nog even in de showroom staan kletsen en toen weer op huis aan. Super tevreden!
 
Wauw… 3 enerverende jaren met BredaVuurwerk.
En ik weet dat jullie meelezen hier zonder in te loggen dus Hooooooi Rolf/Cees en de rest * zwaai *

Ik wil beginnen dat dit mijn laatste inhoudelijke post is over dit bedrijf. Ik heb niks tegen de medewerkers van BredaVuurwerk, enkel tegen enkele personen (Rolf en Cees) die deze toko runnen. Ik moet dit delen met jullie, zeker gezien het laatste deel van mijn post wat gewoon absoluut een hele dikke no-go is als bedrijf zijnde.
First of all…. BredaVuurwerk: dikke middelvinger voor jullie bedrijfsvoering. Ik heb m’n vuurwerk binnen en daarmee sluit ik na deze post dit boek voor altijd.

Starten met een positieve noot: 29e om 7.45u al in Breda,paar minuten moeten wachten tot de poort open ging. Daarna even buurten met mede-freaks en om 8u stipt naar binnen en als 1e aan de beurt. Alles netjes en snel geleverd, DB2 (die enkele die er nog was) geleverd gekregen ipv de vervanger. Medewerker liep zelfs mee met 1 deel van de bestelling, top!
Luuk, nogmaals tnx voor het verschuiven van mijn ophaalmoment om zo een DB2 te kunnen ontvangen ipv de vervanger!

Ik had hier een heel stuk staan over 2020/2021 maar iedereen weet ondertussen wel hoe de houding en afhandeling vanuit BredaVuurwerk was dus daar wil ik geen extra woorden meer aan vuil maken.

Oktober 2022; ik heb contact gezocht aangezien de shop open zou gaan en ik nog geen nieuwe bestelbonnen had voor dit jaar. Binnen enkele dagen was met Luuk alles geregeld omtrent nieuwe bonnen en bevestiging van de ophaaltijd.
Volgende puntje: aantal producten zijn niet leverbaar waaronder mijn op 6 januari 2020 bestelde DB2! Gruwelijk kut uiteraard maar binnen een week zou alles per mail kenbaar worden gemaakt welke producten er niet zijn en welke vervangers daarvoor komen. Uiteindelijk komt 30 november pas de mail met vervangers! Zoveelste afspraak die BredaVuurwerk niet kan nakomen. Op Zondag aangeven dat de mail maandag verstuurt wordt en vervolgens nog 3 weken moeten wachten.

Of je het leuk vind wat je krijgt of niet dat is ieder voor zich. Je kan je hele bestelling annuleren als je het niet eens bent met de vervanger (best fucked als je dus 1 product mist op 1 hele grote order en je moet alles annuleren of slikken dat je een mindere vervanger krijgt). Mijn DB2 stond als enkel product in een order dus was op zich geen issue dan,vervanger was niet mijn topkeuze maar gezien de prijsstijgingen acceptabel.
Zoals bovenstaande al aangaf is dit door Luuk netjes opgelost. Het kan dus wel!

En dan het stukje 10% gratis vuurwerk als dank voor het doorschuiven. Het zou mij echt totaal niet boeien of ik die wel of niet krijg maar nondeju BredaVuurwerk….
Jullie zijn echt MasterKings in regels toepassen en weer aanpassen zolang jullie er zelf beter van worden!
Mensen die in 2020 kiezen voor doorschuiven gaan akkoord met het doorzetten van de order en krijgen daarvoor van jullie 10% vuurwerk terug o.b.v. besteld bedrag. Ze doen dit voor JULLIE, niet voor hunzelf. Je gaat als bedrijf zijnde een overeenkomst aan die schriftelijk is bevestigd door de consument.
In 2021 krijgen we wederom een verbod en geven jullie weer de optie om door te schuiven, echter wordt er niet bij vermeld dat er weer 10% vuurwerk bij komt als dank hiervoor. Dit betekent niet dat de schriftelijke overeenkomst van 2020 ineens verscheurd wordt! Mensen vragen zeer terecht naar de 10% uit 2020! En wat doen jullie? Zeggen dat die overeenkomst niet meer geld omdat jullie in 2021 niet meer aangeboden hebben. Echt what the fuck…
KEIHARD in de slachtoffer-rol kruipen als jullie er mee geconfronteerd worden. Dat wij als consument zijnde maar BLIJ moeten zijn dat jullie er nog gratis vuurwerk bij hebben gedaan!

En dan als allerlaatste na-brander en Rolf…. je bent echt een triest ventje. Ik post onderstaande, doe daarin een constatering dat er bij aanschaf van x-bedrag meer gratis vuurwerk bij zit dan ik nu heb gekregen als dank voor het doorschuiven van mijn bestelling (10% + gratis vuurwerk).

Aanrader om nu te bestellen. Krijg je meer korting en gratis vuurwerk dan als dank voor 2 jaar doorschuiven.

Bekijk bijlage 68514

En welke mail valt er een dag later ineens binnen. Ik heb onderstaande mail gekregen van Rolf naar aanleiding van bovenstaande post. Oordeel zelf over de handelswijze van BredaVuurwerk. Ze hebben gewoon in hun systeem een mogelijke match gezocht op basis van nickname.

Rolf.jpg

Goedenavond Niek,

Zojuist begrijp ik van een van mijn collega’s dat je op het forum een post hebt gedaan waarbij je liever het gratis vuurwerk hebt, met de huidige prijzen en zonder freakkorting, dan je doorgeschoven order van 2020.
Voor het doorschuiven zijn we je nog steeds dankbaar en daarom hebben we dan ook besloten om een gratis artikel cadeau te doen, ondanks de freakkorting die je destijds al ontvangen hebt.

Nu begrijp ik echter dat je liever wilt profiteren van het gratis vuurwerk in de voorverkoop met de huidige, helaas gestegen, prijzen.


Is het daarom akkoord je order te annuleren, zodat je met het geld wat dan vrijkomt een nieuwe order kunt plaatsen?

Voor beide een win-win situatie dan lijkt me?


Met vriendelijke groet,
Rolf - BredaVuurwerk

Ja Rolf ik was het wel, netjes uitgezocht man. Heb alleen de BredaVuurwerk-tactiek toegepast, gewoon niet meer reageren na 1x op mails als het te heet onder de voeten wordt.
Hoe triest ben je als je als nieuwe/mede- eigenaar ineens je klanten dit soort mails gaat sturen. Hoe de fuck durf jij klanten te mailen met de tekst: ‘’wil je liever annuleren’’ als er door random persoon iets wordt gepost op een forum waar NERGENS het woord annuleren in voor komt. In dit geval heb je goed gegokt dat ik het was, echt chapeau hoor dat je het gore lef hebt om dit te doen. Als je dit bij alle klanten hebt gedaan die op diverse fora gereageerd hebben op jullie wanbeleid dan heb je echt een sneu leven. Dit past echt 100% bij jullie trieste bedrijfsvoering, beetje heksenjacht op fora ipv zelf gewoon opkomen voor je fouten en als man zijnde ballen tonen en toegeven dat je als bedrijf fouten hebt gemaakt.

Ik wil het hierbij laten, mijn zegje is gedaan.
 
Eindelijk na 3 jaar mijn bestellingen kunnen ophalen en alles compleet, was allemaal strak geregeld.
Stond binnen enkele ogenblikken weer buiten met de buit. Morgen nog even langs voor evt wat losse verkoop.
Bedankt!
 
Alles binnen zoals besteld. Goed en snel geholpen, bedankt!

Tot volgend jaar. Hoop dan wel met een betere communicatie vooraf.

Succes nog de komende dagen.
 
Voor het eerst hier besteld, of eigenlijk in 2020 met doorschuif en ongekend!

Bizar goede service in de winkel en gezellige medewerkers met kennis van zaken :thumbsup:
Wat mij betreft de nummer 1 winkel dit jaar, geduld heeft beloond in mijn geval.

Het is alleen wel zo eerlijk om hierbij te vermelden dat dit mede dankzij de Vuurwerkbunker in Pijnacker mogelijk gemaakt is. Omdat het vrij lang duurde voordat de communicatie op stoom was, moest ik mijn afhaaltijden verzetten bij de Vuurwerkbunker in Pijnacker zodat ik op deze tijd in Breda aanwezig kon zijn.

Nogmaals dank voor jullie Tetris vaardigheden :p
 
Laatst bewerkt:
Meer dan tevreden met mijn ontvangen doorgeschoven bestelling.
Was rond 19.30, wel wat langere wachttijd maar uiteindelijk alles compleet naar tevredenheid.
Niks te klagen.
 
Allereerst dan ook positief beginnen want het afhalen was echt prima en snel geregeld (ondanks grote order van Jeroom!). Tijdens het wachten stond er gratis frisdrank en wat te knabbelen klaar wat erg netjes is. Ook altijd gezellig om een mede vwc lid tegen te komen want heb dus nog even met Jeroom staan kletsen.

De kennis van de verkopers betwijfel ik echter wel want heb een Storm Chaser gekregen i.p.v. The Scream en ondanks m'n bedenkingen bleven ze erbij dat dit een goede vervanger was... Dit maar vooral door alle doorschuif problemen, verkeerde annuleringen en slechte communicatie is dit de laatste keer geweest dat ik hier wat besteld heb. En dit vind ik jammer want ze hebben echt altijd de beste collectie (van Breda)!
 
Niets anders dan lof voor deze winkel. Voor het eerst sinds 2015 hier het vuurwerk niet in de nacht opgehaald (en dat ging altijd prima, al kon het wel eens wat uitlopen vanwege de gigantische freak bestellingen, maar daar had ik niet zo'n moeite mee gezien het dan nooit druk was in de showroom). Rolf en zijn team hebben het dit jaar gewoon prima aangepakt, geen uitlevering meer in de showroom, maar in een apart halletje en dat liep enorm gesmeerd. Ondanks dat het best druk leek bij aankomst stond binnen 2 minuten kleine bestelling nr 2 klaar en 5 minuten later was daar de hoofdbestelling. Binnen 10 minuten weer buiten! Helemaal top.

Ondanks dat het een eindje verder rijden is dan andere grote shops kom ik hier volgend jaar indien mogelijk gewoon weer terug.

@HardBeat

Ik kan wel enigszins begrijpen dat ze de Stormchaser als vervanging meegeven. Natuurlijk is het een andere cake, maar eigenlijk zijn zowel de Stormchaser als The Scream uniek qua effecten op de Nederlandse markt, en natuurlijk allebei fluitcakes. Ik heb ook de Stormchaser ooit als vervanger meegekregen, ik vond dat toen één van de beste cakes van de avond, schelle fluit met rouwe crackling wolken.
 
In alle jaren nog niet zo snel geholpen als dit jaar. Ze waren echt snel en was zelfs te vroeg. Tijd genoeg gehad om ook nog even bij Poppelaars rond te wandelen.
 
Bij deze dan ook mijn bijdrage:

Gister doorgeschoven bestelling opgehaald.
Was om eerlijk te zijn prima geregeld qua wachttijd.
Voor 1 compound een vervanger gekregen,in mijn ogen eeen best waardige ook.

Wat dat betreft ging het dus allemaal best soepeltjes.
Was de communicatie de afgelopen 2 jaar ook zo soepel geweest,had ik hier zeker terug gekomen.
Maar dit was nu echt voor mij echt de laatste keer,hoe goed het assortiment en de prijzen ook zijn.
Bedankt voor de goede jaren bredavuurwerk en succes de komende jaren.
 
Back
Bovenaan