Wauw… 3 enerverende jaren met BredaVuurwerk.
En ik weet dat jullie meelezen hier zonder in te loggen dus Hooooooi Rolf/Cees en de rest * zwaai *
Ik wil beginnen dat dit mijn laatste inhoudelijke post is over dit bedrijf. Ik heb niks tegen de medewerkers van BredaVuurwerk, enkel tegen enkele personen (Rolf en Cees) die deze toko runnen. Ik moet dit delen met jullie, zeker gezien het laatste deel van mijn post wat gewoon absoluut een hele dikke no-go is als bedrijf zijnde.
First of all…. BredaVuurwerk: dikke middelvinger voor jullie bedrijfsvoering. Ik heb m’n vuurwerk binnen en daarmee sluit ik na deze post dit boek voor altijd.
Starten met een positieve noot: 29e om 7.45u al in Breda,paar minuten moeten wachten tot de poort open ging. Daarna even buurten met mede-freaks en om 8u stipt naar binnen en als 1e aan de beurt. Alles netjes en snel geleverd, DB2 (die enkele die er nog was) geleverd gekregen ipv de vervanger. Medewerker liep zelfs mee met 1 deel van de bestelling, top!
Luuk, nogmaals tnx voor het verschuiven van mijn ophaalmoment om zo een DB2 te kunnen ontvangen ipv de vervanger!
Ik had hier een heel stuk staan over 2020/2021 maar iedereen weet ondertussen wel hoe de houding en afhandeling vanuit BredaVuurwerk was dus daar wil ik geen extra woorden meer aan vuil maken.
Oktober 2022; ik heb contact gezocht aangezien de shop open zou gaan en ik nog geen nieuwe bestelbonnen had voor dit jaar. Binnen enkele dagen was met Luuk alles geregeld omtrent nieuwe bonnen en bevestiging van de ophaaltijd.
Volgende puntje: aantal producten zijn niet leverbaar waaronder mijn op 6 januari 2020 bestelde DB2! Gruwelijk kut uiteraard maar binnen een week zou alles per mail kenbaar worden gemaakt welke producten er niet zijn en welke vervangers daarvoor komen. Uiteindelijk komt 30 november pas de mail met vervangers! Zoveelste afspraak die BredaVuurwerk niet kan nakomen. Op Zondag aangeven dat de mail maandag verstuurt wordt en vervolgens nog 3 weken moeten wachten.
Of je het leuk vind wat je krijgt of niet dat is ieder voor zich. Je kan je hele bestelling annuleren als je het niet eens bent met de vervanger (best fucked als je dus 1 product mist op 1 hele grote order en je moet alles annuleren of slikken dat je een mindere vervanger krijgt). Mijn DB2 stond als enkel product in een order dus was op zich geen issue dan,vervanger was niet mijn topkeuze maar gezien de prijsstijgingen acceptabel.
Zoals bovenstaande al aangaf is dit door Luuk netjes opgelost. Het kan dus wel!
En dan het stukje 10% gratis vuurwerk als dank voor het doorschuiven. Het zou mij echt totaal niet boeien of ik die wel of niet krijg maar nondeju BredaVuurwerk….
Jullie zijn echt MasterKings in regels toepassen en weer aanpassen zolang jullie er zelf beter van worden!
Mensen die in 2020 kiezen voor doorschuiven gaan akkoord met het doorzetten van de order en krijgen daarvoor van jullie 10% vuurwerk terug o.b.v. besteld bedrag. Ze doen dit voor JULLIE, niet voor hunzelf. Je gaat als bedrijf zijnde een overeenkomst aan die schriftelijk is bevestigd door de consument.
In 2021 krijgen we wederom een verbod en geven jullie weer de optie om door te schuiven, echter wordt er niet bij vermeld dat er weer 10% vuurwerk bij komt als dank hiervoor. Dit betekent niet dat de schriftelijke overeenkomst van 2020 ineens verscheurd wordt! Mensen vragen zeer terecht naar de 10% uit 2020! En wat doen jullie? Zeggen dat die overeenkomst niet meer geld omdat jullie in 2021 niet meer aangeboden hebben. Echt what the fuck…
KEIHARD in de slachtoffer-rol kruipen als jullie er mee geconfronteerd worden. Dat wij als consument zijnde maar BLIJ moeten zijn dat jullie er nog gratis vuurwerk bij hebben gedaan!
En dan als allerlaatste na-brander en Rolf…. je bent echt een triest ventje. Ik post onderstaande, doe daarin een constatering dat er bij aanschaf van x-bedrag meer gratis vuurwerk bij zit dan ik nu heb gekregen als dank voor het doorschuiven van mijn bestelling (10% + gratis vuurwerk).
Aanrader om nu te bestellen. Krijg je meer korting en gratis vuurwerk dan als dank voor 2 jaar doorschuiven.
Bekijk bijlage 68514
En welke mail valt er een dag later ineens binnen. Ik heb onderstaande mail gekregen van Rolf naar aanleiding van bovenstaande post. Oordeel zelf over de handelswijze van BredaVuurwerk. Ze hebben gewoon in hun systeem een mogelijke match gezocht op basis van nickname.
Goedenavond Niek,
Zojuist begrijp ik van een van mijn collega’s dat je op het forum een post hebt gedaan waarbij je liever het gratis vuurwerk hebt, met de huidige prijzen en zonder freakkorting, dan je doorgeschoven order van 2020.
Voor het doorschuiven zijn we je nog steeds dankbaar en daarom hebben we dan ook besloten om een gratis artikel cadeau te doen, ondanks de freakkorting die je destijds al ontvangen hebt.
Nu begrijp ik echter dat je liever wilt profiteren van het gratis vuurwerk in de voorverkoop met de huidige, helaas gestegen, prijzen.
Is het daarom akkoord je order te annuleren, zodat je met het geld wat dan vrijkomt een nieuwe order kunt plaatsen?
Voor beide een win-win situatie dan lijkt me?
Met vriendelijke groet,
Rolf - BredaVuurwerk
Ja Rolf ik was het wel, netjes uitgezocht man. Heb alleen de BredaVuurwerk-tactiek toegepast, gewoon niet meer reageren na 1x op mails als het te heet onder de voeten wordt.
Hoe triest ben je als je als nieuwe/mede- eigenaar ineens je klanten dit soort mails gaat sturen. Hoe de fuck durf jij klanten te mailen met de tekst: ‘’wil je liever annuleren’’ als er door random persoon iets wordt gepost op een forum waar NERGENS het woord annuleren in voor komt. In dit geval heb je goed gegokt dat ik het was, echt chapeau hoor dat je het gore lef hebt om dit te doen. Als je dit bij alle klanten hebt gedaan die op diverse fora gereageerd hebben op jullie wanbeleid dan heb je echt een sneu leven. Dit past echt 100% bij jullie trieste bedrijfsvoering, beetje heksenjacht op fora ipv zelf gewoon opkomen voor je fouten en als man zijnde ballen tonen en toegeven dat je als bedrijf fouten hebt gemaakt.
Ik wil het hierbij laten, mijn zegje is gedaan.