Cees van der Horst Breda

Dragon Box 1 1300g - Mooie verschillende unieke effecten met meerdere kleuren
--------------------------------------------------------------------------
Infinity Green ????g - Eerste Cake komt overeen, de rest is Groene meuk zonder al te veel
afwisseling. Zeer saaie box(IMO)

Voor de Dragon Box 3 is het dezelfde vervanger. Daarom heb ik deze maar gewoon geannuleerd. Had dan voor de Dragon Boxen net als bij de MJB Box de Full Assault als vervanger gegeven. De Full Assault kan qua diversiteit aan effecten nog wel mee met de Dragon Boxen. Enfin, bij mij ging het alleen om de DB3 die er niet is (tot zover bekend is in ieder geval).

Ik kan maar een ding zeggen, blijf daar weg. Daar al vaker geweest en niet alleen voor vuurwerk. Alle klachten hier zijn gegrond en waar. Op meerdere fronten wurmen ze zo dat ze er zelf beter van worden. En ze doen het zo dat je onder een bepaalde druk erin meegaat. Vuurwerkbunker zit aan de overkant, daar gaat dit jaar mij spaarpotje naar toe.
Mij zul je daar nooit van zijn leve meer zien.

Vuurwerkbunker zit aan de overkant, daar gaat dit jaar mij spaarpotje naar toe.
Helemaal mee eens, zitten tegenover elkaar maar zijn ook het tegenovergestelde qua service en klantvriendelijkheid. Afgelopen jaren daar zeer correct geholpen ondanks de moeilijke tijd. Hoop dat ze nog meer Funke producten gaan krijgen in de toekomst.

Mischien ligt dat ook aan je zelf. Ik stuur 1 email en alles is uitgezocht voor mij. En nee ik heb geen aandelen. Mischien bepaalt de toon die je zet ook hoe je behandeld word.

Afgelopen jaar 5x een mail gestuurd, gewoon netjes,geen dreigende taal ofzo. Afgesloten m.v.g. netter kan volgens mij niet. Ook paar keer gebeld,op diverse tijdstippen. word er niet opgenomen. Ik ben er dan klaar mee en hoeft het voor mij niet meer.

Afgelopen jaar 5x een mail gestuurd, gewoon netjes,geen dreigende taal ofzo. Afgesloten m.v.g. netter kan volgens mij niet. Ook paar keer gebeld,op diverse tijdstippen. word er niet opgenomen. Ik ben er dan klaar mee en hoeft het voor mij niet meer.

Amen. Ik heb hier ook na 2 vriendelijke mails nooit antwoord gehad. De 3e mail was wat minder vriendelijk en toen had ik de dag erna het geld op mijn rekening staan.

Aanrader om nu te bestellen. Krijg je meer korting en gratis vuurwerk dan als dank voor 2 jaar doorschuiven.

Screenshot_20221202_184722_Chrome.jpg

Mailtje gehad:
Onze bunkers liggen weer goed vol en de showroom is ook weer geopend. Mooi moment dus om jullie van harte uit te nodigen om een kijkje achter de schermen te komen nemen. Op 18 december gooien we van 10:00 tot 15:00 de deuren voor jullie open. Je krijgt een exclusieve rondleiding door de vuurwerkbunkers, we hebben wat leuke acties in petto en uiteraard zorgen we weer voor een drankje met een lekkere snack.

Kortom; kom lekker kruitsnuiven en sfeer proeven de 18e. Wij zijn er om al je vragen te beantwoorden of lekker bij te kletsen.

Aanmelden voor de open dag is niet nodig. Er is meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid rondom ons pand en uiteraard kun je je fiets ook veilig bij ons op het terrein kwijt. Ons adres: Weidehek 2 in Breda

We hebben echt een te gekke winactie! Plaats je een bestelling van €50 of meer in onze webshop tussen nu en kerstavond, dan maak je automatisch kans om een Triple X te winnen. Uit alle bestellingen in die periode trekken we een willekeurig ordernummer uit de hoge hoed en die persoon krijgt gratis en voor niks een Triple X bij zijn of haar bestelling. Na de kerstdagen maken we de winnaar bekend via Facebook!
Dus plaats die bestelling nog snel voor de kerstdagen en wie weet ben jij de gelukkige!
Dit stuk staat er ook nog bij en wekt bij mij gelijk weer irritatie op. Eerst driekwart jaar niet reageren op email, daarna mijn bestelling van vorig jaar onterecht annuleren en dit zogenaamd niet kunnen herstellen. Na veel moeite vanuit mij mijn oude order opnieuw geplaatst waarbij ik iets duurder uit ben om het opgelost te krijgen (ipv 10% gratis extra vanwege doorzetten order). En na deze nieuwe order kwamen pas de echte aanbiedingen met extra gratis vuurwerk en nu een kans op winnen van een Triple X. Laat dit nou net het product zijn die meer dan verdubbeld is in prijs waardoor ik wat extra moest betalen.

Ik was er uiteraard al helemaal klaar mee dus hoop dat er niemand komt en ik bestel er in ieder geval nooit meer wat.

Mijn ervaring met deze winkel is ook zeer twijfelachtig. Op zich gaat het altijd goed zolang er niks fout gaat met je bestelling. Jaren met plezier hier mijn legale cakes gekocht.

Het probleem is echter dat de communicatie altijd helemaal ruk is. Vaak duurt het weken voordat je een reactie op mail krijgt, als je hem al krijgt en telefonisch zijn ze ook haast nooit te bereiken.

En doordat ze altijd zo laat reageren gaan er vaak ook dingen mis. Van miscommunicatie (doordat mails elkaar kruizen) tot aan het gewoonweg niet reageren…het kan veel, heel veel frustratie opleveren.

En ja, ik snap dat ze het druk hebben in de laatste maanden, maar als je diverse communicatiekanalen aanbiedt moeten deze ook voor de consument te gebruiken zijn… anders heeft het weinig zin natuurlijk.

De enige reden waarom ik hier nog wat vuurwerk koop is vanwege het uitmuntende assortiment. Het aanbod van bepaalde merken is in de regio niet heel groot, dus ben vrijwel verplicht om hier te kopen wat dat betreft.

We mailen je met een wat algemener bericht over je bestelling(en). We krijgen met regelmaat de vraag of het afhaalmoment nog aangepast kan worden. Helaas is dit onmogelijk nog aan te passen. Hoe dat precies zit lichten we graag even toe:

Gedurende de verkoopdagen komen er bij ons nog leveringen vanuit de leverancier binnen. We werken met een slim systeem dat bij het afrekenen enkel de afhaalblokken toont waarin wij, op basis van de leveringsinformatie vanuit importeurs, met zekerheid kunnen stellen dat at al jouw bestelde producten op dat moment fysiek aanwezig zijn in onze bunkers.

Daarom is het dus niet mogelijk je afhaalmoment aan te passen, omdat de kans dan bestaat dat we producten niet op voorraad hebben. Kom je eerder dan het afgesproken afhaalmoment kunnen we je helaas niet helpen.

We kijken voor nu vooral ook uit naar weer een ouderwetse jaarwisseling en staan klaar om jullie al dat mooie vuurwerk te overhandigen!

Groet,

Team Breda Vuurwerk

Vanmiddag tijdens de open dag de winkel bezocht. Een rondje door de showroom en de bunkers blijven het leukst. Ze hebben een klein cafeetje in de winkel gebouwd, zodat als je lang moet wachten, dan kan je daar terecht. Hierbij wat foto's:

20221218_125327.jpg

20221218_130049.jpg

20221218_130058.jpg

20221218_130437.jpg

20221218_131110.jpg

20221218_131852.jpg

20221218_131009.jpg

Mooie sfeer foto's! Smullen.
Je zult maar lekker een kopje koffie drinken en met wordt je bestelling omgeroepen. Dat is balen

Zie diverse boxen liggen die volgens mij niet te bestellen waren dit jaar dus zal gedeeltelijke voorraad van vorig jaar zijn (of gelijk uitverkocht)?

Ze gaan ook nog bestellingen uitleveren van de afgelopen 2 jaar, er zal dus ook eea bij staan wat dit jaar niet te bestellen was.

Open dag was top, gezellige sfeer, hapjes en drankjes en zo'n rondleiding blijft leuk, indrukwekkend die volle bunkers! Er waren ook wat acties maar die waren matig.

Vanmorgen geweest bestelling van twee jaar geleden compleet. Na een kwartier nog weer op weg .

Back
Bovenaan