Cees van der Horst Breda

Bij mij gaat de doorgeschoven bestelling gewoon door. Kreeg ook nog een bericht dat ik nog gratis vuurwerk uit kon zoeken met een kortingscode als blijk van waardering voor het doorschuiven. Geen bericht van spullen niet op voorraad etc. Dus ga uit van een goede afwikkeling (Eindelijk)

Niet liegen. Je hebt helemaal geen kortingscode om zelf gratis vuurwerk uit te kiezen.

Bijlagen

• e4a829e2-502a-42d4-898f-f3169442026b-bestSizeAvailable.jpg
    e4a829e2-502a-42d4-898f-f3169442026b-bestSizeAvailable.jpg
    35,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Bij mij gaat de doorgeschoven bestelling gewoon door. Kreeg ook nog een bericht dat ik nog gratis vuurwerk uit kon zoeken met een kortingscode als blijk van waardering voor het doorschuiven. Geen bericht van spullen niet op voorraad etc. Dus ga uit van een goede afwikkeling (Eindelijk)

Idem hier, ook doorgeschoven en gratis vuurwerk. Producten die nu 30 tot 40% duurder zijn en geen melding van annulaties. Koop hier ook al jaren en op een enkel product na steeds alles geleverd. Ik wacht dus af maar heb er wel vertrouwen in.

Klopt kreeg kortingscode om het vooraf (door Breda gekozen produkt)aan mijn bestelling toe te voegen.

Mijn excuses :frusty:

Haha klopt. En die mail van spullen die niet op voorraad zijn zal ergens deze dagen komen volgens hun.

Haha klopt. En die mail van spullen die niet op voorraad zijn zal ergens deze dagen komen volgens hun.

Heeft niet lang geduurd. Net binnen. Vind de keuze waardeloos eerlijk gezegd. Accepteren of annuleren :).

Laatst bewerkt:
De mail waarvan we wisten dat die zou komen is dan toch gekomen. Ondanks dat ik zelf erg kritisch ben op BredaVuurwerk en veel van de hierboven genoemde klachten onderschrijf vind ik dat we ook de minder negatieve dingen moeten benoemen. Nette mail met goede uitleg van de situatie en niet geheel onbelangrijk, ze hebben (in mijn ogen) waardige vervangers geselecteerd. Enige mindere is dat je de gehele order dient te annuleren indien je niet akkoord gaat met de aangeboden vervanger.

Enige mindere is dat je de gehele order dient te annuleren indien je niet akkoord gaat met de aangeboden vervanger.

Ik zal wel een zeikerd zijn maar dit vind ik dus niet juist. Eigenlijk heb je nu een maand voor oudjaar geen keuze.

Twee jaar lang is verteld dat het vuurwerk in de bunker ligt. Dan kan het zeker nog voor komen dat iets niet geleverd wordt, maar verwacht ik wel meer meedenken als dat gebeurt. Zeker bij je klanten die al 2 jaar doorschuiven.

Ik zit dalijk bijvoorbeeld met een paar dubbele artikelen. Is helaas niet anders en vermaak me daar ook wel mee. Annuleren ga ik nu ook niet doen natuurlijk.

Nou niet om het een of ander, maar als ik dit zo lees ben ik heel blij dat ik hier niet besteld heb!
Sowieso schandalig dat fysiek aanwezige producten ineens foetsie zijn, tuurlijk met nieuwe levering of vanuit de importeur kan er wat mis gaan. Echter dat zij dan voor jou vervangers aanwijzen die je maar moet accepteren kan echt niet. Dan zou je minimaal keuze moeten hebben om enkel die producten te annuleren. Nu zijn ze echt alleen maar in hun belang bezig lijkt het. Eerste allerlei beloftes die zwart of wit staan niet nakomen. Nu je afschepen met een waardeloze keuze mogelijkheid. Dit hadden ze ook maanden terug kunnen doen zodat, zodat mensen nog elders enigszins betaalbaar konden inkopen. Nu kom je er hoe dan ook bekaaid vanaf als je producten niet leverbaar zijn en je iets als vervanger krijgt wat je niet wil. Even simpel gezegd, als ik een iphone bestel wil ik geen samsung ook al is die duurder bij wijze van.
Dit naast de zeer matige communicatie zorgt ervoor dat ze hier nog een klant kwijt zijn.
Tuurlijk in het verleden met plezier klant geweest, eerder ook duidelijk benoemd. Echter gaan ze hier echt een grens over.:frusty:

Succes voor de mensen die besteld hebben, hopelijk valt het mee op individueel vlak!

Inderdaad nette mail. Beetje balen van wat niet geleverd kan worden, maar het is niet anders. In mijn ogen waardige producten als vervanger ook al zijn ze vrij uniek.

Golden willow mine with blue pearl wordt Tailgate Fan. Top, maar heb ik nu wel 2.
The Scream, zeer uniek product natuurlijk. Krijg er Storm Chaser voor terug. Had er 3 in de bestelling. Kan er wel wat mee, maar wel totaal anders.
Sky Blue Crossette wordt Crossette Switch. Dikke prima.

Als de rest gewoon geleverd wordt dan hoor je mij niet klagen

Ik ben hier altijd een tevreden klant geweest en dat ben ik nog steeds.

Dit is juist 1 vd bedrijven voor mij, waar ik eigenlijk nooit missende producten had bij het ophalen (tenzij afkeur o.i.d.).

Het is algemeen bekend dat mensen eerder negatieve ervaringen op fora posten dan positieve, dus ik vind het moeilijk om hier iets van te vinden.

Er gaat overal wel iets mis.

Ik zie hier berichten over nieuw management, order annulaties om tegen hogere bedragen te verkopen en producten die verondersteld worden nog steeds op voorraad te zijn.

Want uiteraard hebben zij niet 2 jaar last van Corona gehad en was hun business model puur vuurwerk.

Erg veel speculaties die tot waarheid zijn gebombardeerd.

Kan communicatie beter? Wellicht, kan ik niet over oordelen, want ik heb geen slechte ervaring.

Maar om nu maar zomaar van alles aan te nemen, gaat ook wat ver.

Ik denk dat de waarheid in het midden zit :)

Communicatie werkt 2 kanten op.

Inderdaad nette mail. Beetje balen van wat niet geleverd kan worden, maar het is niet anders. In mijn ogen waardige producten als vervanger ook al zijn ze vrij uniek.

Golden willow mine with blue pearl wordt Tailgate Fan. Top, maar heb ik nu wel 2.
The Scream, zeer uniek product natuurlijk. Krijg er Storm Chaser voor terug. Had er 3 in de bestelling. Kan er wel wat mee, maar wel totaal anders.

Ja die broekhoff bakjes is enorm balen dat die niet op tijd binnen zijn, had er daar ook wat van in de planning....

Ik zal wel een zeikerd zijn maar dit vind ik dus niet juist. Eigenlijk heb je nu een maand voor oudjaar geen keuze.

Twee jaar lang is verteld dat het vuurwerk in de bunker ligt. Dan kan het zeker nog voor komen dat iets niet geleverd wordt, maar verwacht ik wel meer meedenken als dat gebeurt. Zeker bij je klanten die al 2 jaar doorschuiven.

Ik zit dalijk bijvoorbeeld met een paar dubbele artikelen. Is helaas niet anders en vermaak me daar ook wel mee. Annuleren ga ik nu ook niet doen natuurlijk.

Het is zeker niet optimaal dat ben ik met je eens, helemaal als je nu ineens dubbele producten hebt. De klant kan hier natuurlijk ook niets aan doen en je hebt de producten besteld en betaald ervan uitgaande dat ze in de bunker lagen. Beetje flauw dat je dan de gehele order moet annuleren i.p.v. dat ze het product uit de order halen.

Maar ik denk maar zo, als dit het enige is wat niet beschikbaar is en voor de rest alles netjes wordt uitgeleverd ben ik tevreden. We gaan het beleven aan het einde van de maand! :)

The Scream komt dit jaar niet binnen.
Hoe het met de rest voorraad is weet ik niet.

Zoals hier eerder gezegd...als dit het enige is en de rest van m,n order word gewoon netjes uitgeleverd ben ik hier tevreden mee.

Mijn order was dus onterecht geannuleerd maar laatste weken is hun email communicatie eindelijk op gang gekomen en ben ik weer enigszins tevreden met de aangeboden oplossing. Nu heb ik echter bovengenoemde email niet ontvangen en ik heb de The Scream ook besteld en loopt m'n net herstelde beetje vertrouwen toch weer een deukje op :sad:

Ik heb geen aandelen bij cees vd horst. Maar ik heb alleen maar positieve ervaringen de afgelopen 10 jaar (in het verre verleden, begin 2000 periode ook mindere maar toen waren er andere werknemers verantwoordelijk) dat wil ik hier ook wel even delen. Heb ook een aantal medewerkers persoonlijk leren kennen in die tijd en dat zijn zijn zelf ook echte liefhebbers die echt wel het beste voor hebben met de freaks. Bij deze winkel heb ik altijd de scherpste acties kunnen vinden, weinig winkels die daar aan konden tippen. Vergeet ook niet de freakmiddagen.
Geen enkele winkel is perfect maar wilde toch ook nog even de andere kant laten horen.

Ondanks dat ik het niet eens was met de vervangers en wat andere dingetjes die zijn gebeurd, heb ik toch besloten dit bericht aan te passen. Het ophalen was goed geregeld en ze waren ook heel vriendelijk en behulpzaam. Ook waren de meeste spullen netjes aanwezig.

Ik wil me meer focussen op dingen die wel goed gaan dit nieuwe jaar, dus bij deze heb ik mijn rant aangepast

Wens iedereen een super fijne en veilige jaarwisseling!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan