Krammetjes
VWC lid
Maximus Gold van Wolff in de daily deals

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
komt de rocket rhapsody nog een keer in de daily deals?We hebben een vette aanbieding in de Daily Deal gezet - Washington Monopolist voor €34,99
Mooie deal helaas heb ik deze bij jullie al besteld voor 44,50We hebben een vette aanbieding in de Daily Deal gezet - Washington Monopolist voor €34,99
dat zou ik wel echt te duur vinden om m daar voor te halen persoonlijkMooie deal helaas heb ik deze bij jullie al besteld voor 44,50![]()
Zelf vind ik hem echt mooi en zie hem ook ergens anders staan voor €55 dus dacht ik dat dit een goede prijs was tot nu dandat zou ik wel echt te duur vinden om m daar voor te halen persoonlijk
Ik had hetzelfde met de W Shape Dominator. Vorige maand voor 128,- gekocht 2 stuks en vorige week daily deal voor 115,-Zelf vind ik hem echt mooi en zie hem ook ergens anders staan voor €55 dus dacht ik dat dit een goede prijs was tot nu dan![]()

Dat dus maar ja kan er niks aan doenIk had hetzelfde met de W Shape Dominator. Vorige maand voor 128,- gekocht 2 stuks en vorige week daily deal voor 115,-
Terwijl was aangegeven dat het niet goedkoper maar duurder zou worden..
Je vond het dus een goede prijs toen je hem kocht. Dan is het toch geen probleem? Zet zo'n enkel gevalletje dat iets goedkoper is geworden maar eens af tegen wat er allemaal (veel) duurder is geworden.Zelf vind ik hem echt mooi en zie hem ook ergens anders staan voor €55 dus dacht ik dat dit een goede prijs was tot nu dan![]()
Je vond het dus een goede prijs toen je hem kocht. Dan is het toch geen probleem? Zet zo'n enkel gevalletje dat iets goedkoper is geworden maar eens af tegen wat er allemaal (veel) duurder is geworden.
Haha mooi hoor: aftercare na het geweld van gisteren.
Leuk om te lezen dat jullie nog even doorgaan en ik zal het advies ter harte nemen.
Graag deel ik mijn overgebleven (kleine) wensenlijstje, wellicht dat er wat mogelijk is bij Cees van der Horst.
1. Precious Gold.
2. Terracotta/DRGN Titan/Pitbull.
3. Golden Oracle.
4. X-Treme knalcake.
5. GBV Melkbus.
Benieuwd wat er bij jullie nog voorbij gaat komen!![]()
We gaan er eens op broeden!![]()