mark77
VWC lid
Die staat er al op en komt volgens mij ook niet als dag deal.
Dat weet ik, maar mag wel in de dag deal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die staat er al op en komt volgens mij ook niet als dag deal.
We hebben nog maar een paar Juggernauts. Deze zijn met een mooie freakkorting te bestellen of met gratis vuurwerk. Maar gaat niet een daily deal komen. Wil je er een scoren, dan zou ik er niet te lang mee wachten. Wij kunnen ze helaas niet meer bij orderen en wat we hebben is bijna uitverkocht.Gooi de juggernaut er morgen maar in![]()
Met de freakcode vervalt het gratis vuurwerk en krijg je korting. Dan is hij voor 134 te bestellenJammer, Dan houdt het op voor mij helaas.
“Ik heb niet meer zoveel aan nog meer extra (al dan niet gratis) vuurwerk” klinkt gek, maar is wel een feit.
Toch bedankt voor als het moois afgelopen jaar
wat is de freakcode?Met de freakcode vervalt het gratis vuurwerk en krijg je korting. Dan is hij voor 134 te bestellen
Wel lekker, 4 x full assault. Een heerlijk handzaam bakkie.Breda vuurwerk, even een vraagje; Hebben jullie toevallig mijn email van gisteren ontvangen? Ik heb in januari twee keer, twee Full Assault besteld, betaald en waarna ik er een afhaalbewijs voor heb uitgeprint. Het betreft hier factuurnummer 15883 en 15910. Afgelopen week kreeg ik weer een nieuw afhaalbewijs via de mail, voor maar 2 Full Assault in plaats van 4. En dat met het factuurnummer 19510, met de afhaaltijd van factuurnummer 15883. Een beetje vreemd toch?
Gaat hier misschien iets verkeerd?
We hebben de deals van vandaag er weer op gezet. Zie het ook als een stukje aftercare na het geweld van gisteren.
Als Bredavuurwerk gaan we nog even door en als we jullie een advies mogen geven: neem de tijd om je nog even op te laden voor prachtige acties.