Cees van der Horst Breda

Zelf vind ik hem echt mooi en zie hem ook ergens anders staan voor €55 dus dacht ik dat dit een goede prijs was tot nu dan😂
Ik had hetzelfde met de W Shape Dominator. Vorige maand voor 128,- gekocht 2 stuks en vorige week daily deal voor 115,-

Terwijl was aangegeven dat het niet goedkoper maar duurder zou worden.. Ach soms zit het mee en soms zit het tegen :biertje:

Laatst bewerkt:
Je vond het dus een goede prijs toen je hem kocht. Dan is het toch geen probleem? Zet zo'n enkel gevalletje dat iets goedkoper is geworden maar eens af tegen wat er allemaal (veel) duurder is geworden.

+1

Ik denk dat ze bij Cees van der Horst natuurlijk de hype rondom 365 hebben gezien en dachten: hé dat is een goeie, Daily Deals.

Dat stond wellicht nog niet op de planning en hebben dit dus als 'extra' toegevoegd voor het laatste jaar.
Iets waar we in mijn ogen dankbaar voor mogen zijn.

Ja het is zuur als je een product toch goedkoper ziet worden maar dit kan natuurlijk ook bij een andere shop gebeuren.
Je koopt een product bij shop A en shop B gooit hem in de aanbieding.

Ook heb ik meegemaakt dit jaar (zonder namen te noemen) dat er bij sommige shops iets werd aangeboden (soms al vanaf Januari) en in September ineens goedkoper werd. (en dan niet een paar euro'tjes maar een volwaardige 50 euro)

You win some, You lose some.

Haha mooi hoor: aftercare na het geweld van gisteren.

Leuk om te lezen dat jullie nog even doorgaan en ik zal het advies ter harte nemen.

Graag deel ik mijn overgebleven (kleine) wensenlijstje, wellicht dat er wat mogelijk is bij Cees van der Horst.

1. Precious Gold.
2. Terracotta/DRGN Titan/Pitbull.
3. Golden Oracle.
4. X-Treme knalcake.
5. GBV Melkbus.

Benieuwd wat er bij jullie nog voorbij gaat komen! :thumbsup:
We gaan er eens op broeden! :)

Uhm zojuist van nummer 3 een productie video gezien en ik schrap deze van de lijst.

De rest houd ik me nog steeds voor aanbevolen!

Back
Bovenaan