StingrayG6
VWC lid
Straks toch maar even een mail naar deze "wetenschapper" om hem met zijn neus op de feiten te drukken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kijk meneer Bontebal loopt vooruit op de zaken, terwijl hij het niet eens met de achterban heeft besproken.Hoor net op de radio, dat ze binnen de partij hun mening gaat bespreken.
Een grote neus heeft hij al. Als hij nou ook nog gaat liegen en op de feiten vooruit gaat lopen wordt die steeds groter. Gevalletje Pinokkio.Straks toch maar even een mail naar deze "wetenschapper" om hem met zijn neus op de feiten te drukken!
De traditie is op geen enkele manier ontspoord. Sterker nog, de traditie is al voor 50% ingeperkt door diverse deelverboden, afsteektijd etc.Beste,
Dank voor uw respectvolle reactie op ons standpunt t.a.v. het landelijke vuurwerkverbod. Wij houden ook van tradities. Maar als een traditie ontspoort, moeten we die dan niet willen aanpassen? Vinden we het acceptabel dat onze hulpverleners met Oud en Nieuw worden beschoten met vuurwerk en bijna 300 agenten te maken hebben met agressie en de agressie toeneemt? Ja, de goeden lijden nu onder de kwaden. Dat vind ik ook heel wrang. Maar ik kan het niet meer uitleggen dat we steeds zeggen achter onze hulpverleners te staan, maar als de politie zelf vraagt om een landelijk vuurwerkverbod, we dan niet thuis geven. De politie is al overbelast en kan haar werk al niet meer goed doen.
Hartelijke groet,
Henri Bontenbal
Tja, kansloos gereutel zoals verwacht. Heb er nog 1 mailtje aan gewaagd, maar eigenlijk is het zonde van je tijd.
Dat heb ik ook geantwoord. Een traditie ontspoort niet, de mensen misbruiken de traditie. Heb ook 2 andere CDA'ers meegenomen in de mailwisseling. Derk Boswijk - justitie en veiligheid en Inge van Dijk - binnenlandse zaken.De traditie is op geen enkele manier ontspoord. Sterker nog, de traditie is al voor 50% ingeperkt door diverse deelverboden, afsteektijd etc.
De samenleving is ontspoord.
Je bedoelt die 5 zetels?Dit waait wel over hehe
Gewoon deze hele hysaJe bedoelt die 5 zetels?
Kreeg precies dezelfde mail terug.Beste,
Dank voor uw respectvolle reactie op ons standpunt t.a.v. het landelijke vuurwerkverbod. Wij houden ook van tradities. Maar als een traditie ontspoort, moeten we die dan niet willen aanpassen? Vinden we het acceptabel dat onze hulpverleners met Oud en Nieuw worden beschoten met vuurwerk en bijna 300 agenten te maken hebben met agressie en de agressie toeneemt? Ja, de goeden lijden nu onder de kwaden. Dat vind ik ook heel wrang. Maar ik kan het niet meer uitleggen dat we steeds zeggen achter onze hulpverleners te staan, maar als de politie zelf vraagt om een landelijk vuurwerkverbod, we dan niet thuis geven. De politie is al overbelast en kan haar werk al niet meer goed doen.
Hartelijke groet,
Henri Bontenbal
Tja, kansloos gereutel zoals verwacht. Heb er nog 1 mailtje aan gewaagd, maar eigenlijk is het zonde van je tijd.
[email protected]Dat heb ik ook geantwoord. Een traditie ontspoort niet, de mensen misbruiken de traditie. Heb ook 2 andere CDA'ers meegenomen in de mailwisseling. Derk Boswijk - justitie en veiligheid en Inge van Dijk - binnenlandse zaken.
Blaas z’n mailbox op, figuurlijk welteverstaan
Ik de peilingen lieten ze al een enorme stijging zien, dus ik denk niet dat je verhaal op gaat. Ik denk persoonlijk ook dat Bonteballetje daadwerkelijk de druk op de Politie wil verlagen en dat zijn doel niet zo zeer zielig zieltjes scoren is. Dat hij dan het causale verband niet ziet tussen illegaal vuurwerk, handhaven en legaal siervuurwerk (en dus klakkeloos het verhaal van de Politie overneemt) is met zijn status van dienst wel beschamend.Tja, als politieke partij die eigenlijk helemaal niets meer voorstelt moet je iets he?
Dezelfde koers blijven varen en wachten op de afgrond.
Of zieltjes winnen in populaire zaken die lopen en hopen dat je door de draai weer wat tere zieltjes wint die dan mogelijk op je stemmen.
Zo werken verliezende politieke partijen nu eenmaal.
Verbod of niet, ik steek toch af, dit is namelijk iets waar ik zelf over beslis, niemand anders gaat dit voor mij doen. Het is een individuele recht, een eigen keuze recht dat ik heb verkregen toen ik geboren werd. Zo lang ik niemand kwaad doe, niets van iemand afneem en respect heb voor de ander en zijn eigen vrijheid, dan mag ik doen wat ik wil en dat kan en mag niemand mij afnemen of beletten te doen.