Categorie 3 Single shots

Ik heb zelf ook een vergelijkingsvideo geschoten van 11 cat F3 single shots, waaronder ook wat oudere items.

In de video zie je:
Star bomb
Zena Shell Kit
Eccentric shots
The junk
2" big chill
Big shot van Rubro
Sun Flower
Ball Python
Oude Red Dawn
Royal Artillery
Kometen Bomben

Ik heb een iets kleinere vergelijk gemaakt, namelijk:
De eerste is De Bombardos van St8tment
De tweede is Eccentricshot van Evolution fireworks
De derde is 2" Fall out van Magnum vuurwerk
De vierde is The Junk 2019 batch van Vuurwerkmania

Ik heb een vergelijking video gemaakt van 16 verschillende F3 Singleshots.

Op de volgende tijdstippen kun je ze specifiek vinden:
00:43 Big Shots - katan
01:07 Sunflower - China Red
01:14 Air Bomb - Vuurwerkmania
01:19 Sonnet9 - Evolution Fireworks
01:44 Rattle bang - ABA
01:47 Shell kit - Zena
01:57 Mortar Bomb - Vulcan
02:02 Bombette Packe - Cafferata
02:12 2'' Big chill - Broekhof
02:12 2'' Fall out - Magnum
02:12 Junk - Vuurwerk Mania
02:20 Eccentric Shots - Evolution Fireworks
02:26 Mortar Kings - Cafferata
02:35 Bombardos - St8ment
02:41 Ball Python - Luypears
02:53 Kometenbomben 2 - Funke

Klopt inderdaad. Samen met de Bombette Packe, 2" Big Chill en Mortar Bomb steken deze ver boven de andere F3 uit.

In andere EU landen blijven deze beschikbaar toch? Misschien in die andere landen dan O&N vieren.
Want hier mag over een paar jaar helemaal niks meer, terwijl de problemen er nog steeds zullen zijn.

Goed topic ! Afgelopen jaar de Funke en Luypaers gehad, helaas was ik weer veel te enthousiast en heb ze allemaal weg gestookt. Waar zou ik nog F3 single shots kunnen kopen? Want ik begrijp dat F3 ook in DE en BE niet toegestaan is?

Goed topic ! Afgelopen jaar de Funke en Luypaers gehad, helaas was ik weer veel te enthousiast en heb ze allemaal weg gestookt. Waar zou ik nog F3 single shots kunnen kopen? Want ik begrijp dat F3 ook in DE en BE niet toegestaan is?

Funke gaat sowieso haar F3 singleshots naar Polen brengen, dat was al langer het idee.
En misschien eerst het topic doorlezen, letterlijk de post boven je wordt antwoord gegeven op een van je vragen :p

Back
Bovenaan