Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar zit zo ff te kijken maar de prijzen zijn ook aardig verschillend.
melkbusshop.nl Carbid 5 Kg verpakking €74,95 Incl. btw
oudjaarswinkel.nl Carbid 5 Kg verpakking € 25,00 (inclusief 21% btw)
En bij bijde staat dat het carbid is voorzien van het kwaliteitsklasse A keurmerk. Of moet in de brok groote zitten las ook dat je xl carbid hebt
En bij bijde staat dat het carbid is voorzien van het kwaliteitsklasse A keurmerk. Of moet in de brok groote zitten las ook dat je xl carbid hebt
Kwaliteitskeurmerk klasse A
Carbid met het kwaliteitskeurmerk klasse A, is het beste carbid op de markt. De getallen achter de letter A, bijvoorbeeld: A80/100, A50/80, A10/25 en A5/10, staan voor de korreldiameter van het carbid. De getallen zeggen niets over het kwaliteit van het carbid. Carbid wat onder het kwaliteitskeurmerk klasse A verkocht wordt, heeft de volgende eigenschappen:
Bevat de korreldiameter zoals achter de letter A staat, dus geen kleinere of grotere brokken carbid;
Is vrij van chemische verontreinigingen & niet schadelijk voor het milieu en de natuur;
Een gecertificeerde gasafgifte van minimaal 309 liter acetyleengas per kilo carbid;
Heeft een mol massa van 64,0994 g/mol;
Is voorzien van het UN-nummer: 1402;
Mooie donkergrijze brokken carbid;
Minimaal 10 jaar houdbaar.
Ik ook. Carbid in de steden, zware onveilige oostblok-knallers, shells... Grote steden kunnen armageddon gaan lijken. ik vrees echt een afgrijselijke nacht op de SEH's...Ik ben benieuwd hoeveel ramen er dit jaar gaan sneuvelen en hoe veel mensen er op de EH melden. Ik houd mijn hart vast![]()
Ik ook. Carbid in de steden, zware onveilige oostblok-knallers, shells... Grote steden kunnen armageddon gaan lijken. ik vrees echt een afgrijselijke nacht op de SEH's...
inderdaad,als je hier geen ervaring mee hebt begin dan met een verfblikje of iets dergelijks.Waar ik een beetje voor vrees is dat er mensen zijn die carbid gaan schieten, maar dat nog nooit hebben gedaan! Die ook gelijk voor het grotere werk gaan! Komt wel een beetje kunde bij kijken!
Daar kun je wel van uitgaan...gaat in de Randstad en grote steden mis maar ook de buitengebieden mogen er dan gewoon weer onder lijden, zoals gewoonlijk.inderdaad,als je hier geen ervaring mee hebt begin dan met een verfblikje of iets dergelijks.
want ik ben bang dat er straks nog een traditie verloren gaat,door onkunde!
En net zoals bij je vuurwerk niet met je harses erboven hangen en gebruik een doorgebroken rotje en draag gehoorbescherming.
En toch sta er versteld van hoeveel mensen met een harses boven hun cake of compound hangen tijdens het aansteken.
Mij werd ook geadviseerd om een stalen melkbus te zoeken als ik carbid wilde gaan schieten. En inderdaad een stukje zoeken waar je plek genoeg hebt. En de oordoppen niet te vergeten, zonder bescherming kan het je je trommelvliezen kosten