Carbid schieten

Ik ga dit jaar denk ik ook een blikje een een kilo carbid halen.
Leuk wat te doen en nog wat extra knallen erbij.
Weet iemand hoe hard het ongveer in een verfblik gaat?
Een redelijke nitraat?

Iemand toevallig ervaring om carbid met een aansteek lont aan te steken. Gebruik zelf een lange aansteker van het koken. En door de kou buiten gaat tie moeilijker aan. Met het gevolg dat de verhouding niet meer klopt. Heb het nog niet geprobeerd met lont, maar kan zijn dat iemand ervaring ermee heeft.

Alvast bedankt

Hier zijn er van die idioten die in een woonwijk met een dikke melkbus carbid schieten. De ramen trillen hier gewoon, en je schrikt je elke keer een ongeluk. Zoiets doe je niet in een woonwijk.

Ze hebben er een dik touw aan gebonden, vorig jaar knapte het touw. Boem he kapot, en dan komt de politie en dan zeggen dat ze het niet gedaan hebben.
Van mij mogen ze lekker carbid knallen, maar niet hier in een woonwijk

Elk jaar schieten wij met onze vriendengroep met carbid. We hebben 12 melkbussen en 2 gascilinders! Wij schieten op een camping in een kleine buurtschap zeker wel 200 meter van de bebouwde kom. Dit is elk jaar een groot feest, met een tent, muziek voldoende bier en borrels en veel knalgeweld!!!!!!!Moet er wel bij vermelden dat het bier en de borrels vooral bedoeld zijn voor de kijkers, wij als schieters drinken hoogstens 1 of 2 biertjes, VEILIGHEID VOOR ALLES!!!! Dit jaar hebben we zo'n beetje 50 kijkers gehad was errug gezellig, Komende week volgen de filmpjes op joeptoeb!!!!!!

Het is leuk om te doen! Minder leuk als de buurman er om 5 uur al mee begint (niet dat ik dan nog niet wakker ben maar toch).

EN je krijgt er een warme kont van als je erop gaat zitten.

Hier kan ik me dus echt boos om maken!
Dit soort mensen zouden met ooud en nieuw opgepakt moeten worden en 1 januari weer losgelaten worden!
wat een jankerts die lompe boer kent de wet nog geneens en een lesje nederlandse taal zou ook geen kwaad kunnen!

Hier kan ik me dus echt boos om maken!
Dit soort mensen zouden met ooud en nieuw opgepakt moeten worden en 1 januari weer losgelaten worden!
wat een jankerts die lompe boer kent de wet nog geneens en een lesje nederlandse taal zou ook geen kwaad kunnen!

Nee jou post is geschreven in goed algemeen Nederlands :bonk:

Wat die jongens doen is niet helemaal zoals het moet. Maar die beste man kan toch wel een beetje op een normale manier tegen die jongens praten? Als iemand zo tegen mij praat bereik je ook dingen averechts.

Back
Bovenaan