Camuro King [Uitloop]

als je hem zelf al een aantal keren gezien hebt, moet je dat toch wel ongeveer weten??
of heb ik dat nouw

maar ik weet het niet, heb hem nog nooit live gezien

kijk. als je van dit soort cakes houwd, dan heb je het er misschien wel voor over, maar als je het effect niet leuk vind, kan ik voorstellen dat hij echt erg duur is.
net zoals bij zena de burned horse, van dat effect houw ik niet echt, en ik vind hem daardoor ook echt te duur voor een cake, maar als ik nu helemal weg was van "grass" effect, had ik er het geld wel voor over

tom

ik ben gek op de cake. heb hem ook 2 keer gehad(veel korting en toen de adviesprijs 10 of 20 euro lager lag). Vind hem nu gewoon te duur(max 50,- voor een cake..)

als je hem zelf al een aantal keren gezien hebt, moet je dat toch wel ongeveer weten??
of heb ik dat nouw

maar ik weet het niet, heb hem nog nooit live gezien

lees mijn post nog een beter. daar staat toch dat ik het wel ongeveer weet maar niet precies.
ik heb mijn schiet rek toch al af dus nou maakt het ook niet meer uit. ben benieuwd hoe het word lijkt me echt een geweldig spektakel worden! kan niet wachten:)

EDIT: Zat net even op de site van lesli en kwam in een keer zelf de maten tegen van de Camuroking. wat ik eerst nergens kon vinden staat er nu op:bonk:. de maten zijn namenlijk 24Cm breed bij 38cm lang. en het goede nieuws voor mij hij past erop:)

Laatst bewerkt:
Ik had er weer eens 1. Hij is nu wel heel kort geworden. Zo'n 20 seconden.

Hier een filmpje in HD

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Sorry voor het geschreeuw ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de Camuro king 2 jaar terug en vorig jaar gehad, het is een mooie cake met goud.. maar toch is de Fire Flower van Royal Fireworks beter, waarom? hij heeft een wat rustiger/beter tempo en veel hardere knal! en hij is goedkoper.

Camuro king (Lesli vuurwerk)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fire Flower (Royal Fireworks)
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Dit blijft een hele mooie cake en zeker voor de prijs waar ik hem afgelopen keer voor had (40 euro...). Het was mijn eerste echte 500 grammer en daarom heeft deze altijd een plekje in mijn collectie gehad sinds zijn introductie. Als ik hem voor bovenstaande prijs weer kan krijgen, komt tie nog een keer terug, anders ga ik voor de Fire Flower die toch meer geweld heeft en na 30-35% korting natuurlijk ook erg schappelijk is geprijst.

Filmpje (helaas wat donker...):

Vergelijking met Fire Flower en Grof Geschut kun je vinden in het topic van Grof Geschut!

Hier een foto van de camuro king!

x43oxs.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan