Camuro Blaster!

Zow dan, lekker blokkie hoor!

Lekker fel schietend en eindelijk eens een echt beukende finale ipv 2-3 boeketjes tegelijk word hier tenminste de lucht echt gevuld. Ik kan niet anders zeggen dan top. Is de rest ook lekker fel afschietend? Kwa prijs lijkt me een 40-50 euro wel reeel.

Gr

200mm

Echt een hele mooie cake. Heerlijke effecten die lekker strak ogen. En dan die mooie beukende finale. Tony je mag er echt trots op zijn dat deze cake het FPM logo gaat dragen. :wink:

de volgende cake is ook al bekend: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?p=194183
misschien handig om hier ook een topic voor te starten?

Een topic daarover is er al Bassie1978, die is hier te vinden:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=11579

Zeker een mooie cake, alleen mis ik toch iets.... Misschien nog iets van blauwe mines eronder of blauwe uitlopers aan de camuro's. Maar dan gaat het weer te veel lijken op de Camuro King misschien, al schiet die in een hele andere shape natuurlijk.
Tja en de mines en andere effecten gaan natuurlijk weer ten koste van de kwaliteit van de Camuro's.
Al met al, als de prijs goed is, zal ik zeker overwegen hiervoor 3 kwartier naar Tilburg te rijden :bonk:

Bij de Camuro Blaster zijn er blauwe mine's onder de effecten te vinden, op de film erg moeilijk te zien maar ze zijn er:D!

Ja, je hebt helemaal gelijk... Ik dacht eerst eigenlijk dat het een slechte tail was, maar het moeten idd mines voorstellen :cry:.
Maargoed, als de prijs goed is (max. 45-50 euro) zal ik deze zeker overwegen. Eerst de demo van Wolff nog eventjes afwachten!!!

heb de dummy van de cake gezien en de rest van de nieuwe producten die ze uit gaan brengen in Nederland en ze zijn in 1 woord geweldig en de Camuro Blaster zal rond de €69,-- euro kosten volgens de laatste beichten

69 euro! pfoei het is een prachtpot maar of ik dat bedrag ervoor wil payen!!

voor rond de 5 tientjes had ik hem wel meegenomen.Maar het is nog niet bevestigd dus we wachten het af.

@ylke
nou maak je mij wel schieuwnierig:) weet je ook wanneer ze met de andere producten naar buiten komen?

Laatst bewerkt:
mijn gedachte om 2 te door lonten voor een goude douch kan ik met 69e wel gedag zeggn dan ga ik liever voor een ander product

hey Nemmie, ik was afgelopen zondag in Olen bij Zena en heb staan praten met Rob(bleu lagoon) en ik zag allemaal dummies staan en kreeg te horen dat deze voor de nederlanse markt zijn.
daar zag ik de Camuroblaster, hypnotizd enz.
het is in 1 woord een geweldige lijn en er komen ook prachtige pijlen uit.
er zitten zelfs cake's bij met 156 sh. Dus het wordt wat.

Top van Zena

hey Nemmie, ik was afgelopen zondag in Olen bij Zena en heb staan praten met Rob(bleu lagoon) en ik zag allemaal dummies staan en kreeg te horen dat deze voor de nederlanse markt zijn.
daar zag ik de Camuroblaster, hypnotizd enz.
het is in 1 woord een geweldige lijn en er komen ook prachtige pijlen uit.
er zitten zelfs cake's bij met 156 sh. Dus het wordt wat.

Top van Zena

okee man bedankt,dus we zullen nog ff moeten wachten en geduld hebben tot we de rest te zien krijgen.

groetjes.:bye:

156 shots. tja, wat zullen we daar over zeggen.
500/156 = 3.2 gram per tube.
en waarschijnlijk zal de prijs dan ook niet rondt de 40 eur liggen dus.
we zien wel...

als het goed is dat ik mij kan herrineren kwam de cake van 156 sh. rond de €89,-- maar ik kan mij ook vergissen.

heb wel hiervan de dummy gezien en zag er netjes uit

ha ha ja je had gelijk,maar vind de prijs toch wat te hoog ivm budget dus ik laat hem staan.maar jij maakt het weer goed met 3 stuks :)

kan er nix anders van bakken.
deze cake viel me erg tegen voor zijn prijs!
kleine boeketten en de eindsalvo was niet wat ik er van verwachten na het zien van de eerste filmpjes.
nee dit is het um niet sorry mannen

Back
Bovenaan