Camuro Blaster!

De Camuro Blaster kwam naar mijn mening niet goed uit de eerste test. De 25 shots Brocade en Willow waren duidelijk beter.

ook de eindsalvo die het eigenlijk hoord te zijn kwam niet mooi over en was geen doorlopende salvo zo als op eerdere filmpjes

Nee, ik was ook absoluut niet enthousiast over dit blok. Camuro's die net te klein waren, ze bleven niet lang genoeg hangen in de lucht, en de burst was niet zo hard als gehoopt. Daarnaast vrij eentonig en onprettig tempo.
Zelfs met een tientje korting zou ik hem niet aanschaffen. Er zijn betere camuro/brocade cakes op de markt, óók van Zena.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind degene op de filmpjes van de Demo ook lang niet zo mooi als die op het filmpje van de eerst test uit China... Het lijkt echt een heel ander effect, of ligt dat ook aan de camera. Ik weet dat goud namelijk vaak moeilijk te filmen is. Vooralsnog vind ik dit zeker geen aanrader, afgaande op de nieuwe filmpjes!

Als ik de reacties zo lees en de films van gisteren zie, dan is dit inderdaad een domper, zelfs Toon zelf was teleurgesteld.
De film uit China lijkt inderdaad helemaal niet op de uiteindelijke versie, de verwachting was dan ook veel te hoog natuurlijk, maar die dingen gebeuren nou eenmaal. De prijs van € 69,- vind ik persoonlijk al hoog voor een 500grammer, dan moet ie écht goed zijn, dat haalt hij dus niet.

Misschien dat ze nog wat met de prijs kunnen doen zodat de verhouding wat beter wordt? We zullen het af moeten wachten, zoals de verhouding nu is, is ie voor mij niet interessant.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ehuh, ik vond deze cake gisteren mooi.
Maar na het zien van dit filmpje?

Ik wil niet stigmatiseren en wat ik nu ga intypen is helemaal niet anti FPM, anti Toon of anti welke fpm crew dan ook.

Maar de Sniper is dan echt veel mooier

Laatst bewerkt:
Dan neem je een Gorgeous en een City Lights als opkleuring :p ma goed...
De Camuro Blaster is te duur dat is het punt. Een prijs van 45 euro zou hem wat aantrekkelijker maken (lager is natuurlijk altijd beter)

Ik wist niet eens dat deze cake was geschoten op de demo:bonk:
Dit omdat ik niet de dikke effecten zag die we eerder op het filmpje wel zagen.
Terugkijkend op de film, vind ik het erg jammer dat het zo moet lopen met de cake.
Het kon een topper worden, maar dat is het dus niet.
Erg jammer voor de mannen van Freakypromaniacs.

Gisteren live meegemaakt en ik deel de algemene meningen hiervoor, deze cake is dat geld niet waard. Op zich een leuke cake, mooie kleur goud, maar het is geen groot spektakel en al helemaal niet voor die prijs, heel erg jammer dat de uitwerking zo blijkt te zijn, de film uit China gaf een topper weer.

Tja, eigenlijk zijn het toch twee verschillende effecten dat hier wordt weergegeven. De eerste filmpje geschoten in China is in mijn ogen een Brocade Crown effect, terwijl alle andere toch duidelijk een Camuro effect laat zien. Ik zelf hou meer van Willow, maar dan zou ik zelf liever voor de Sniper gaan. Een mooie variatie op deze zou dan Dragster zijn. Enfin, deze cake zou ik niet kopen omdat de effecten te mager zijn en cake veel te duur is.

Hier is mijn film van de Camuro Blaster, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(Goud blijft lastig vastleggen...)

Ik vond hem deze keer wat beter overkomen. Misschien is de cake door alle negatieve reactie té ver de grond in getrapt. In vond het boeket nu gewoon wat beter. Nog steeds niet geweldig, maar toch. Misschien dat de cake wat verder is gedroogd, en daardoor wat is bijgetrokken?

Ik ga hem ook niet nog verder de grond in trappen. Ik heb hem vandaag meegemaakt tijdens de demonstratie in Heemskerk van Hermans Marine in IJmuiden en ik vond hem meevallen. Voor die prijs niet, maar aantal schoten/ kwaliteit van het effect was niet heel slecht (maar ook niet denderend). Knalde lekker door, versnelling vond ik ook goed.

Vond deze cake zelf wel goed.
Hij had mooi gouden zonnen en de knal was ook zeker niet verkeerd.
En het tempo is ook goed. ( vooral op het laatst )
En de effecten blijven lang hangen.

Back
Bovenaan