Vragen aan Katan Vuurwerk

Het genoegen was geheel aan onze kant. We hebben weer veel informatieve onderwerpen besproken. Het verslag zal na goedkeuring van de top van Katan, zo spoedig mogelijk online komen te staan.
Bedankt voor de tijd die je voor ons vrij had gemaakt!

Mijn vraag aan Katan:
Op welke demo's zal de thunderation geschoten worden? Ik wil hem namelijk wel eens in het echt zien :D

Ik zie dat er in leiden een verkooppunt is van katan. En dan heb je een buurtaktie dat als je 500 euro besteld je 250 gratis krijgt. Is dat een standaard pakket wat hun samenstellen of mag je zelf 250 euro extra bestellen?

effe een vraagje welke potten krijg je gratis bij je bestelling en is hier misschien een filmpje van

zou het niet leuk zijn dat jullie ons maandelijks of om 2 weken laat zien wat er bij jullie gebeurd binnen jullie bedrijf of is dat niet mogelijk?

Ja, dat kan.

Bij deze kunnen wij al vermelden dat wij de China-Label flink gaan uitbreiden met een flink aantal cake's.
De nieuwe cake's zullen mixed effect's worden,ook de bestaande cake's worden onder de loep genomen.

Wij zijn bezig met een nieuwe singel-shots.

Ook zijn we bezig met een cake met een maximale tube formaat.

Profi vuurwerk:

Ook daar zullen flinke veranderingen in komen,wij zijn daar nog mee bezig wat eruit zou moeten,of wat erin kan blijven(ideeën zijn welkom)

Maxx-Line:

Daar geldt hetzelfde voor als bij de profi-vuurwerk.

Er komt ook een cake,het effect is al wel bekend,maar deze moet worden uitgewerkt worden of dit haalbaar is binnen de wetgeving.......zal wel een bijzondere cake worden.

Als er ideeën zijn over de collectie's horen wij dit graag.

oh das wel heel snel antwoord hahaha hoop dat de inferno en chrackling coconut niet veranderd zijn er ook weleens rondleidingen binnen jullie bedrijf?

hoi ronny
weet niet of het mogelijk is maar een nieuwe pot alle planet explosion maar dan voor katan prijs zou ik meteen kopen
gr

Hallo djhek,

Dat kan,we zullen eens kijken wat de prijs daarvan zal gaan worden,en of we die tegen een betaalbare prijs kunnen gaan aanbieden.

Hallo 500 gram,

Komt er in de Chinalabel nog een mooie assorti cake?
Daarmee bedoel ik meerdere effecten in 1 artikel?
Zeg maar een soort finale?
Dat lijkt me een goed artikel.
En dit jaar had ik o.a. de Purplerain: Super effect, maar wel erg snel. Wordt deze langzamer, blijft hij in de collectie? Misschien meerdere paarse effecten erin?
Dat geldt ook voor de Greenblinking.
Ben benieuwd.
Ondanks alle narigheid ( zie andere topics ) vondt IK dit een super collectie.
De maxxlijn viel alleen door de Chinalabel een beetje tegen, Profi MOET blijven !!
We hadden zo'n buurtaktie, en nog eens voor 300 euro China label na gekocht.
Het was zoveel, dat we een busje hebben moeten regelen om het naar Hilversum te krijgen ( daar vierden we O+N ).
Volgend jaar maar weer denk ik zo.

@Takkieboem,

-In de china-label komen een flink aantal nieuwe cake's bij,deze worden assortie,en als finale een knaleffect.

-Het tempo van de bestaande cakes worden aangepast,wij vonden dit wel mooi toen we het bestelde,maar bij nadere inzien gaan ze te snel.

-Ook worden de enkel kleurige cake's voorzien van andere effecten ,maar wel met 1 kleur.

-Maxx-line wordt flink onder de loep genomen,van wat er moeten blijven,of wat eruit gaat.

-Profi daar gaat het 1 en ander ook in veranderen wij zijn nu bezig om te kijken wat eruit gaat.

Eind maart hopen wij de gehele nieuwe collectie compleet te hebben.

Als nog ideeën zijn horen wij het graag

Ronny; de Profi collectie vind ik persoonlijk beter dan de Maxx-Line.
Betere kwaliteit, maar qua prijsstelling ook duurder
Zijn er binnen de Profi collectie nog uitbreidingen te verwachten?

Ronny; de Profi collectie vind ik persoonlijk beter dan de Maxx-Line.
Betere kwaliteit, maar qua prijsstelling ook duurder
Zijn er binnen de Profi collectie nog uitbreidingen te verwachten?

@Moontan,

Profi is een goede collectie,daar gaat het één en ander in veranderen,deze loopt nu een jaar of 3 mee,ook de prijs gaan we naar kijken dat we daar ook iets mee kunnen gaan doen.

Maxx-line is niet zo krachtig,dit komt doordat hiervoor bewust is gekozen om in de burst zwartkruit te kunnen gebruiken,scheeld weer een een gaasverpakking.

China-label zal een volwaardige collectie gaan worden,met pakketten,vuurpijlen,en binnen deze lijn komt weer een sub-line.Hoe of wat houdt ik nog even voor me.

Onze doelstelling zal zijn dat wij voor eind maart de collecties voor ons zelf klaar zullen hebben.

Back
Bovenaan