Calamonaci (AG) 7 + 9 augustus 2026.

stutata28

VWC lid
Stad/dorp: Calamonaci
Land: Italië
Datum: 7 + 9 augustus 2026.
Tijdstip: --
Schietbedrijf: La Pirotecnica di Carmine Ruocco. Pirolandia di Giuseppe la Rosa. Pirotecnica Iblea. FaSiMa & Fuochi Eventi Fratelli Spina. Firesud Spettacoli Pirotecnici.
Max. kaliber: 400 mm.
Bijzonderheden: --

Calamonaci vrijdag 7 + zondag 9 augustus 2026 programma San Michele Arcangelo. (25 juli 2026).jpg

Calamonaci vrijdag 7 + zondag 9 augustus 2026 programma San Giovanni Battista. Piropazzo (18 j...jpg

Last minute aanwezig!
Veel plezier maat, je info was iig correct:
La Rosa gaat daar echt een rammer van een eindshow neerzetten! Dus dat maakt je villafranca trip hopelijk ook weer beetje goed ;)

Budget vorig jaar Di Matteo was 50K voor de eindshow en dit jaar zal het ook in dezelfde richting gaan hoor ik in de wandelgangen!

Geniet ervan en ben benieuwd naar je tripteport en foto's!

Laatst bewerkt:
Veel plezier maat, je info was iig correct:
La Rosa gaat daar echt een rammer van een eindshow neerzetten! Dus dat maakt je villafranca trip hopelijk ook weer beetje goed ;)

Budget vorig jaar Di Matteo was 50K voor de eindshow en dit jaar zal het ook in dezelfde richting gaan hoor ik in de wandelgangen!

Geniet ervan en ben benieuwd naar je tripteport en foto's!
De info was ook de reden dat ik last minute aardig wat neergeteld heb, dus we gaan extra hard genieten!

@Airforce Ruocco Carmine is ook echt een show om naar uit te kijken btw, hij bouwt altijd van die zieke 16" ballen met rising tails en 2" inserts. Met unieke effecten/combinaties in de break en daarna klappen die inserts die zijn getimed met Monetti fuse er nog eens overheen als soort stutata effect!
Je weet echt niet wat je ziet.

Hij maakt ook voor veel andere schietbedriiven die grote tiros btw 😉

Dus dat wordt echt dubbel genieten en zou zeker proberen een kijkje te gaan nemen bij de opbouw!

Back
Bovenaan