maar nog steeds zo goed als eerst?Ik verwacht veel crackling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
maar nog steeds zo goed als eerst?Ik verwacht veel crackling.
De batch van 2024 was minder goed dan de batch van 2023. Ik verwacht dat een versie zonder kooi als de batch van 2024 zal presteren. Het is natuurlijk slechts een verwachting want niemand weet het tot er iemand een cake van de 2025 batch gestookt heeft. Helaas weten we ook niet welke batch op de demo gestookt zal worden, als de Cairo al gestookt wordt, maar dan kan iemand het misschien nog checken bij het opruimen.maar nog steeds zo goed als eerst?
Tel daar de prijsstijging bij op voor dit jaar en het product word mijn inziens geen absolute must meerDe batch van 2024 was minder goed dan de batch van 2023. Ik verwacht dat een versie zonder kooi als de batch van 2024 zal presteren. Het is natuurlijk slechts een verwachting want niemand weet het tot er iemand een cake van de 2025 batch gestookt heeft. Helaas weten we ook niet welke batch op de demo gestookt zal worden, als de Cairo al gestookt wordt, maar dan kan iemand het misschien nog checken bij het opruimen.
Prijsstijging? Vertel? Want de Caïro heeft dit jaar op de Magnum-prijslijst dezelfde prijs als vorig jaar. Het kan natuurlijk zijn dat een winkel zelf een andere prijs hanteert, maar er is geen prijsverhoging vanuit Magnum.Tel daar de prijsstijging bij op voor dit jaar en het product word mijn inziens geen absolute must meer
Zonder kooi importeren is toch goedkoper als met kooi? Dus als het product dan dezelfde prijs heeft is er toch sprake van een prijsstijging?Prijsstijging? Vertel? Want de Caïro heeft dit jaar op de Magnum-prijslijst dezelfde prijs als vorig jaar. Het kan natuurlijk zijn dat een winkel zelf een andere prijs hanteert, maar er is geen prijsverhoging vanuit Magnum.
Nee de prijs is hetzelfde, de uitwerking wellicht anders.Zonder kooi importeren is toch goedkoper als met kooi? Dus als het product dan dezelfde prijs heeft is er toch sprake van een prijsstijging?
Hij was volgens de mensen hier al minder en komt nu ook zonder kooi.. we gaan her zien.maar nog steeds zo goed als eerst?
Daar heb jij dan gelukkig weer verstand van! Ik doelde meer op het verkooppunt waar ik het elk jaar koop.Prijsstijging? Vertel? Want de Caïro heeft dit jaar op de Magnum-prijslijst dezelfde prijs als vorig jaar. Het kan natuurlijk zijn dat een winkel zelf een andere prijs hanteert, maar er is geen prijsverhoging vanuit Magnum.
Ah ok, helder.Daar heb jij dan gelukkig weer verstand van! Ik doelde meer op het verkooppunt waar ik het elk jaar koop.
Sowieso€24,- waard?
Jazeker wel.€24,- waard?
Ja 100%€24,- waard?
Zal in de afgelopen tijd minder zijn geworden , cairo stond bekend als een heftige crackling cake en vele hadden het bij hun collectie denk ik..Deze vorig jaar gehad naar aanleiding van de positieve berichten.
Maar dan moet je wel echt een crackling fan zijn, want ik vond dit één van de slechtste producten die ik had.
Of deze al zonder kooi was weet ik niet, maar ik schoot er één gewoon los om 22:00.
Ja het crackled, maar van een burst die je voelt op de grond was er geen sprake terwijl ik er zowat onder stond.
Ook beide ouders hadden zoiets van wat is dit dan...
Wellicht komt deze beter tot zijn recht in projecten of per 2 of 4 ofzo.
Maar ik zou er, in tegenstelling tot veel mensen, nog geen 20 euro voor betalen.
Ik had hem eind van het jaar voor de volle mep en genoot vele malen meer van bijvoorbeeld China Red Dog, welke in december voor dezelfde prijzen gaan.
Je doet je naam eer aan! Wel zonde dat de cake tegenviel zeg.Deze vorig jaar gehad naar aanleiding van de positieve berichten.
Maar dan moet je wel echt een crackling fan zijn, want ik vond dit één van de slechtste producten die ik had.
Of deze al zonder kooi was weet ik niet, maar ik schoot er één gewoon los om 22:00.
Ja het crackled, maar van een burst die je voelt op de grond was er geen sprake terwijl ik er zowat onder stond.
Ook beide ouders hadden zoiets van wat is dit dan...
Wellicht komt deze beter tot zijn recht in projecten of per 2 of 4 ofzo.
Maar ik zou er, in tegenstelling tot veel mensen, nog geen 20 euro voor betalen.
Ik had hem eind van het jaar voor de volle mep en genoot vele malen meer van bijvoorbeeld China Red Dog, welke in december voor dezelfde prijzen gaan.
Zal in de afgelopen tijd minder zijn geworden , cairo stond bekend als een heftige crackling cake en vele hadden het bij hun collectie denk ik..
Eerdere reacties van mede pyros waren ook dat het minder heftig was als de jaren ervoor
Heb er wel.een karton van besteld trouwens dit jaar, 6 tegelijk
Maar ook bij onze zuiderburen een karton ultimate chry en bombaderos
Je doet je naam eer aan! Wel zonde dat de cake tegenviel zeg.
Ach ja, soms zit het gewoon tegen. Ben in ieder geval zeer benieuwd hoe die op de broekhoff demo gaat zijn deze weekLekker knetteren man.
Haha, je zou eens moeten weten.
Wat betreft de cake trok de video van Pyro Team Utrecht me over de streep: deze moet ik gewoon een keer geschoten hebben zei hij in een video.
Toen zei mijn brein: ik moet dat dan ook!
Ach ja, soms zit het gewoon tegen. Ben in ieder geval zeer benieuwd hoe die op de broekhoff demo gaat zijn deze week