Caïro Crackling

Of deze nog met kop en schouders boven alles uitsteekt, nee. Maar hij steekt z’n kop zeker wel boven het maaiveld uit. Solo gewoon goed. Met 2 of meer tegelijk een kneitergoeie beuker.

Hier batch 2023-1 en 2024-1 geschoten. Burst idd wat minder maar nog steeds heel vet zeker meerdere tegelijk. Ook vergeleken met de furious Clouds, die is nog wat zwakker dan de 2024-1 versie.

Had nog een '23 en die beukte zo hard. '24 toch wel tegenvallend .Ik ben blij dat ik niet een extra karton had bij besteld. De '24 versie was prima maar is geen must have meer.
Helemaal mee eens.
Ik had nog 3x Cairo uit 2023 en die hebben zo'n heerlijke doffe burst en luider dan 2024-03 batch.
De spreiding was er wel, de crackling is ook nog best goed. Maar de WOW-factor is er wel een beetje vanaf voor mij persoonlijk.

Heb nu nog 2 karton batch 2024-03. Voelt toch zonde t.o.v. vorig jaar.
Don't get me wrong, nog steeds een goede cake. Maar niet ZO goed als je zo 1-op-1 kan vergelijken.

• Like
Waarderingen: Kees
Blijft een heerlijk blok. Hier een aantal omgebouwd tot compound. Beginnend met 1, gevolgd door 2 en als laatste 3 tegelijk. Kregen applaus van het publiek. Daarnaast ook nog 2 los geschoten in de vooravond.

Back
Bovenaan