Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
presteerde super hier.
Had batch 2024-2 weinig van gemerkt dat hij minder was dan voorgaande jaren.
Volgens mij was alleen de burst iets harder andere jaren.
Vanavond 3 karton batch 2924-2 geschoten, 4 in het 18 uur project en 14 in de finale van 12 uur. Deze was nog net zo goed als 2023 batch naar mijn mening. Zal morgen filmpje uploaden
Wat een heerlijke cake is dit toch. Hier 2 --> 4 geschoten. Hele lucht vol crackling. Iedereen stond te juichen en dat na een compound of 25. Zegt wat mij betreft genoeg. Beelden volgen t.z.t.
Voor de eerste keer CC gehad! Ik stond tegen de wind in met als gevolg dat de cracklingwolken als een tsunami over mij heen kwamen! Ik moest verticaal filmen! Niet normaal wat een cake is dat!
Gisteravond de 2023 en 2024 batch na elkaar geschoten en qua effectgrootte waren ze identiek, maar de 2023 had duidelijk merkbaar een diepere burst. Blijft een topper, hopelijk zal t.z.t. de kooiloze variant ook top blijven.
Wij hadden de 2024-1 en de 2024-3 batch. Hierbij was de burst echt flink minder dan de 2020 en de 2023 versie.
Zie bovenstaande vergelijkingsfilm. Deze achter elkaar geschoten. De 2020 en 2023 klapte er goed op en voelde je de burst. 2024 was het helaas net niet. Zonde dat de kwaliteit niet gehandhaafd is. Blijft een goede crackling cake, alleen die doffe dreunende burst maakten hem een topper. Nu die er niet meer in zit is het voor ons geen must have meer. Volgorde van stoken is 2024-2023-2020