Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke batchVoor de liefhebbers, op 0.23 in onderstaande video zie je hem voorbij komen.
i
Met zoveel tegelijk kan je de spreiding niet zo goed zien, en ook niet de burst vergelijken omdat de microfoon teveel geluid moet opnemenVoor de liefhebbers, op 0.23 in onderstaande video zie je hem voorbij komen.
i
Welke batch![]()
Dat lijkt mij ook meer voor de hand liggend: Zowel qua burst en spreiding alsook de tijdsduur (7-8 sec in deze finale).Caffero schoot volgens mij de show, dus de kans is heel groot dat dit gewoon een showtime cake was.
Ik neem aan dat Johan heel goed weet wat er geschoten is op hun eigen demo. In het demo topic van Kuiper bevestigd hij nog meer Broekhoff artikelen die zij ook in het assortiment hebben zitten.Caffero schoot volgens mij de show, dus de kans is heel groot dat dit gewoon een showtime cake was.
Oh dat zal heel goed kunnen, was ook meer een aanname van mij zelf.Ik neem aan dat Johan heel goed weet wat er geschoten is op hun eigen demo. In het demo topic van Kuiper bevestigd hij nog meer Broekhoff artikelen die zij ook in het assortiment hebben zitten.
Dat is grappig er is dus ook een 2024-3!! we hebben nu de 2024-1 en 2024-2 al gezien
Nee het zijn productie batches van een x aantallen.Is het niet gewoon in 1 doos zitten er 6 dat dat 1tm6 is miss kwa batch nummer ? Of zeg ik iets heel doms![]()
Nope dat is niet t geval...Is het niet gewoon in 1 doos zitten er 6 dat dat 1tm6 is miss kwa batch nummer ? Of zeg ik iets heel doms![]()
Oke weer wat geleerdNee het zijn productie batches van een x aantallen.
Volgens mij ook! Was idd goed in ordeHij zat volgens mij in de finale van de demo bij Huisman. Nog steeds net zo goed als vorig jaar voor mijn gevoel en hij stak er in de finale gewoon weer bovenuit qua kwaliteit.