Caïro Crackling

Ik weet van 1 winkel die alleen in oktober al 400 karton verkocht hadden. Daarna moesten ze wachten op bevestiging levering vanuit Magnum voordat nieuwe bestellingen aangenomen werden.

Dat zijn bizarre hoeveelheden die alleen aan freaks geleverd zijn.

Ik weet van 1 winkel die alleen in oktober al 400 karton verkocht hadden. Daarna moesten ze wachten op bevestiging levering vanuit Magnum voordat nieuwe bestellingen aangenomen werden.

Moeten we aannemen dat dit Valk is? Want nagenoeg geen enkele winkel kan zulke grote aantallen bestellen.. iets met “fair play” ook voor de andere winkels wegens de gelimiteerde productie van de Cairo.

Moeten we aannemen dat dit Valk is? Want nagenoeg geen enkele winkel kan zulke grote aantallen bestellen.. iets met “fair play” ook voor de andere winkels wegens de gelimiteerde productie van de Cairo.
Er zijn er meerdere hoor. Maar qua voorverkoop denk ik dat Valk wel een van de 3 toplopers is ja. En dan komt de reguliere verkoop dus nog.

Lijkt me een sterk verhaal... Dat zijn 133 karton per dag die uitgegeven moeten worden tijdens de verkoopdagen. En dan hebben we het over slechts 1 product.

Lijkt me een sterk verhaal... Dat zijn 133 karton per dag die uitgegeven moeten worden tijdens de verkoopdagen. En dan hebben we het over slechts 1 product.
Verspreid over meerdere vestigingen. Geen enkel probleem. Zijn er slechts 3 per uur qua openingstijden.

Samen met 2 anderen hebben alleen wij al 8 kartonnen. Die loop je in 3 minuten heen en weer hea. Dit is het hardst lopende artikel van afgelopen jaren.

Allemaal houden en gewoon keihard rammen! Of voor een prikkie aan mij verkopen. Dat is ook nog een optie.
Dit ja, beetje moe van de discussie af en toe. Tuurlijk willen we het mooiste, het uiterste, het beste en de randjes opzoeken van wat wel en niet kan. Maar laten we soms ook gewoon wat liever voor onszelf zijn en keihard die bakken rammen en er van genieten :P

Ik begreep juist dat winkels/ketens maar max 150 karton kregen om zo de lokale fietsenwinkel ook wat handel te kunnen gunnen...

degene die de Caïro crackling voor een spot prijs gekocht heeft en er vanaf moet voor deze spot prijs, hoor het graag! Omgeving oost Nederland of omgeving zuid Holland.

Retourneren is inderdaad belachelijk maar wanneer je eventueel met goedkeuring bij de desbetreffende verkoper iets mag switchen is dat prima. Ben echt benieuwd hoeveel karton Cairo er in totaal er zometeen aan het eind verkocht zullen zijn, bizar en bizar veel. En natuurlijk nog meer benieuwd naar alle projecten die mensen in gedachten hebben en gaan uitvoeren op film, veel opties met de Cairo.
En of ze ook allemaal worden uitgeleverd!
Daar ben ik ook benieuwd naar

• Like
Waarderingen: GMP
Karton kan bij het oud papier,de inhoud daarvoor zijn zat gegadigden denk ik zo 😂 ;)

En waarom zou men ze niet uitleveren dan ?
(opweg naar weer een nieuwe aflevering in Cairo the series ):holland::bonk:
Ik heb al best vaak meegemaakt dat er producten niet (of minder dat ik had besteld) worden uitgeleverd (om wat voor reden dan ook) en dat er achteraf dan wel in de losse verkoop diezelfde producten werden verkocht.
Dat heeft verder niks met de Cairo te maken, maar met producten algemeen.
Maar vorig jaar toevallig met de Cairo. 3 kartonnen besteld, 1 uitgeleverd

Hier was de verbinding niet goed dus begon de Caïro Crackling niet. Daarom wel alvast de Break Out aangestoken en toen besloot de CC tóch nog aan te vlammen.

Zie hieronder de CC die begint alvorens de Break Out begint, goed om de burst en spreiding te kunnen vergelijken t.o.v. een goede 30mm compound.

Ik begrijp niet dat mensen aan de hand van een filmpje welke gefilmd is met een aardappel of op een afstand van 80 meter hun doosjes retour doen. Helemaal met de gedachten dat dit toch al het laatste jaar was dat je hem kan krijgen in kooi.
Hij is nog altijd beter dan de Piranha dus dat komt wel goed

Back
Bovenaan