Caïro Crackling

Kijk naar de andere producten, bijvoorbeeld de insane crown bomber op 6:18, dikke burst (omroeping klopte soms niets van)
Dat lijkt meer te komen doordat de mic al 'overloaded' was van de hoeveelheid crackling.
Je ziet spreiding. Zonder burst geen spreiding.

Hier staan 3 kartonnen in bestelling. Geen haar op m'n hoofd die er over twijfelt... paniek ten top hier zeg.
Gelukkig zien velen er de humor van in. Maar jongens, het is niet het einde van de wereld ALS hij IETS minder zou zijn.

Hoeveel producten heb je al wel niet ervaren met kwaliteitsverschillen tussen batches en zeker tussen jaren.
Het wordt pas écht vervelend als je van een topper naar een échte flopper gaat. En nog lastiger met vuurwerk: dat weet je pas in de straat tijdens het afsteken.

De spanningen in dit topic stijgen al goed...op basis van die films uit Duitsland lijkt de versie van dit jaar mogelijk een fractie minder te zijn. Maar ik vind 'm zeker niet slecht overkomen.
Afgelopen jaarwisseling heb ik een mooie vergelijking kunnen maken van twee verschillende versies. Keurig direct na elkaar geschoten in dezelde condities. Eerst zien we de Caïro Crackling met productiejaar 2023. Daarna zien we een oude Ultimate Chry. Deze is in coronatijd geproduceerd, dus ik vermoed dat het productiejaar 2021 is geweest (vergeten te checken).
Het verschil tussen deze twee cakes was écht heel klein. Mijn stookmaat riep direct dat de tweede cake harder was, maar 'in het echt' heb ik dat niet zo waargenomen. De crackling mine is wel een fractie beter geworden in 2023.

Hoe dat ook, een kneiterdikke cake! Een echt beuker die je live moet meemaken om de hype te snappen.

Haha heb mijn karton mogen omruilen voor een ander product, na het filmpje te laten zien aan de betreffende ondernemer begreep hij mij en bood hij mij de optie om wat anders uit te zoeken voor hetzelfde bedrag. Netjes, fijn maar natuurlijk niet perse normaal, wel een vrij grote order daar dus waarschijnlijk ook de reden waardoor het mogelijk werd.

Back
Bovenaan