Caïro Crackling

Haha heb mijn karton mogen omruilen voor een ander product, na het filmpje te laten zien aan de betreffende ondernemer begreep hij mij en bood hij mij de optie om wat anders uit te zoeken voor hetzelfde bedrag. Netjes, fijn maar natuurlijk niet perse normaal, wel een vrij grote order daar dus waarschijnlijk ook de reden waardoor het mogelijk werd.
Ook gij Brutus?

Hoewel de filmpjes mij toch laten twijfelen over of hij nog echt zo goed is als voorgaande jaren heb ik toch al zin om m'n kartonnetje op te halen einde jaar hoor! We zien het de 31e.

Soms verbaas ik mij dat er nog zaken zijn die zoveel extra moeite willen doen voor freaks. De verhalen van @gizmo75 ook lezend. Ik snap best als een winkelier zegt de kost verder te willen gaan verdienen met de normale burger die een potje koopt waarvan hij een uur later al is vergeten wat het precies deed en er de 31e toch van geniet om het jaar erop weer een potje bij die winkelier te kopen. En dan wellicht hetzelfde potje omdat ‘ie niet meer weet wat ‘ie het vorige jaar heeft gekocht, of omdat dat potje het ‘het afgelopen jaar zo goed deed’.

Ik ga gewoon keihard genieten van de bestelde Caïro’s! Jongens, komt echt allemaal goed. Hetzelfde met de Coconut Bounty. Wat een gezever. No way dat we een mindere jaarwisseling gaan hebben omdat de Caïro een decibelletje minder dof klinkt :bonk:

Soms verbaas ik mij dat er nog zaken zijn die zoveel extra moeite willen doen voor freaks. De verhalen van @gizmo75 ook lezend. Ik snap best als een winkelier zegt de kost verder te willen gaan verdienen met de normale burger die een potje koopt waarvan hij een uur later al is vergeten wat het precies deed en er de 31e toch van geniet om het jaar erop weer een potje bij die winkelier te kopen. En dan wellicht hetzelfde potje omdat ‘ie niet meer weet wat ‘ie het vorige jaar heeft gekocht, of omdat dat potje het ‘het afgelopen jaar zo goed deed’.

Ik ga gewoon keihard genieten van de bestelde Caïro’s! Jongens, komt echt allemaal goed. Hetzelfde met de Coconut Bounty. Wat een gezever. No way dat we een mindere jaarwisseling gaan hebben omdat de Caïro een decibelletje minder dof klinkt :bonk:
Ik sluit me hier graag bij aan!!

Haha heb mijn karton mogen omruilen voor een ander product, na het filmpje te laten zien aan de betreffende ondernemer begreep hij mij en bood hij mij de optie om wat anders uit te zoeken voor hetzelfde bedrag. Netjes, fijn maar natuurlijk niet perse normaal, wel een vrij grote order daar dus waarschijnlijk ook de reden waardoor het mogelijk werd.
En ik ga dit voorspellen: Dat je een grote vergissing hebt gemaakt.

Aan de ene kant wel, aan de andere kant: de meesten van ons zouden zouden waarschijnlijk nog nooit van plaatsen van Haulerwijk, Koekange, Fleringen etc gehoord hebben. Laat staan wat gekocht. Uiteraard moet je ook echt wel een liefhebber zijn om die tijd er in te willen steken in deze kritische en soms lastige klanten die ook nog eens hun bestelling in 12 delen doen. Aan de andere kant; het zijn natuurlijk ook geen liefdadigheidsinstellingen en gaat het ook gewoon om de knikkers. Massa is kassa zeg maar. Dat is natuurlijk ook de reden dat ze moeten betalen om deze acties via deze site te kunnen doen.

Persoonlijk zou ik mijn bestelling nooit wijzigen en zou er ook zeker begrip voor hebben dat een winkelier in zijn voorwaarden zet; bestelling wijzigen niet mogelijk.

Massa is kassa,daar denkt Petertje momenteel wel wat anders over denk ik zomaar ;) :d
Afijn weer een soort GTST aflevering is hier gemaakt,nog even en we kunnen echt spreken van een remake van: The never ending story :bonk:

Ik hen er dit jaar maar 2 maar die gaan gewoon ff als tussendoor de hens in. Misschien ook meer als nostalgie want oh oh de crackle king doet er niet voor onder hoor. Vind ik hé.

Zelfde heb ik met de tb trouwens.

Jongens wat moet ik nou met m'n 2 kartonnen? 1tje houden en 2e retourneren of 4 cakes houden en 8 retour of allemaal retour?:confused:

Niet retourneren....is gewoon prima!! waarom zou je hier nu in godsnaam nog een winkelier mee opzadelen
Retourneren is inderdaad belachelijk maar wanneer je eventueel met goedkeuring bij de desbetreffende verkoper iets mag switchen is dat prima. Ben echt benieuwd hoeveel karton Cairo er in totaal er zometeen aan het eind verkocht zullen zijn, bizar en bizar veel. En natuurlijk nog meer benieuwd naar alle projecten die mensen in gedachten hebben en gaan uitvoeren op film, veel opties met de Cairo.

Back
Bovenaan