Caïro Crackling

Denk dat we meer demo's moeten afwachten. Als die daar niet word geschoten dan zien we het met oudjaar wel. Denk dat het gewoon weer een succes word, net als andere jaren. Het is een kwestie van afwachten. Niet gelijk bang worden en bestellingen gaan annuleren 😉

Jup, dit is dus precies wat ik al een paar dagen geleden heb aangegeven. Er is een batch 2024 (mogelijk dus 2024-1) die in januari al klaar stond. Dat kan dus zomaar een batch zijn die hetzelfde is als 2023.

We hebben nu dus een referentie over batch 2024-2.

Hahaha het hoofdstuk is blijkbaar nog niet afgesloten. :p2Maar ik denk echt dat die 2024-1 minimaal net zogoed danwel beter zal presteren. Dus we zitten waarschijnlijk gewoon goed.

• Like
Waarderingen: BENZ
Jup, dit is dus precies wat ik al een paar dagen geleden heb aangegeven. Er is een batch 2024 (mogelijk dus 2024-1) die in januari al klaar stond. Dat kan dus zomaar een batch zijn die hetzelfde is als 2023.

We hebben nu dus een referentie over batch 2024-2.

Hahaha het hoofdstuk is blijkbaar nog niet afgesloten. :p2Maar ik denk echt dat die 2024-1 minimaal net zogoed danwel beter zal presteren. Dus we zitten waarschijnlijk gewoon goed.
Arme @gizmo75 die nu weer allemaal mailtjes over de batch(es) krijgt die hij uitlevert :D

Film van gisteravond ziet er gewoon goed uit, de burst kun je niet tot nauwelijks van een video afleiden dus dat zal ook best dikke prima wezen. Zeker op het moment dat je 'm stookt, dan is iedereen zo hyper dat - bijna - alles goed is :D

Het is natuurlijk ook absurd dat je je bestelling gaat annuleren. Al die ondernemers die hard werken om alle voorraden op peil te krijgen aan de hand van de orders en dan zien dat er annuleringen binnen komen. Heb het met ze te doen! Als je iets zo makkelijk weer annuleert naar aanleiding van 1 filmpje moet je misschien gewoon later je vuurwerk bestellen. Soms heb je mazzel, soms pech, part of the game.

De tijd voor onzekerheid is bijna voorbij,
Op 1 januari begint er een nieuw tijdperk genaamd Cairo.
Dan zijn er weer heel veel leden blij.
Dat zij hun order hebben behouden.

Goede Cairo, slechte Cairo.
Ja het viel allemaal best mee.
etc
etc

Screenshot_1.png

Back
Bovenaan