Caïro Crackling

Joh laat die winkeliers lekker met rust en pak die cake. Dat gezeik over niet goed genoeg. Waarschijnlijk is ie nog steeds beter dan andere 30mm crackling cakes. En anders kun je ze over 4 jaar voor 100,- per stuk verkopen omdat het ooit in de befaamde kooi heeft gezeten.

Dat constante wisselen / annuleren moet ook een keer stoppen. Lijkt me bloedirritant als winkelier zijnde.

En ja, ik begrijp dat je post enigszins met een knipoog is
Amen

Iedereen weet dat het onhoudbaar was, hoe de 2020 & 2023 batch van de Cairo Crackling waren. Dat we daarvan konden genieten was mooi meegenomen, maar een dergelijke burst is geen standaard.

Ik zal de 2024 batch van de Cairo Crackling en Piranha van China Red vergelijken komende jaarwisseling.

Iedereen weet dat het onhoudbaar was, hoe de 2020 & 2023 batch van de Cairo Crackling waren. Dat we daarvan konden genieten was mooi meegenomen, maar een dergelijke burst is geen standaard.

Ik zal de 2024 batch van de Cairo Crackling en Piranha van China Red vergelijken komende jaarwisseling.
Gisteren bij de demo van Ano de Piranha live in actie gezien. Ook al zou 2024 batch CC 15% minder presteren dan komt de Piranha niet eens in de buurt.

Schokgolven ? Jij verwacht nogal wat😂🙈.
Verwacht je dat ie vliegtuigbommen afschiet
Ik heb zijn reactie gemist, maar ik begrijp volledig wat hij bedoeld hoor. In de vorige batches voelde je de druk van de bursts zeg maar, deze batch mist dat. Qua intensiteit (knal) is hij iets minder ((naar mijn gevoel)), qua dofheid ook. Al met al minder krachtig, maar alsnog niet slecht.

Deze batch is gewoon een tikkeltje minder wat dat betreft en voor de één maakt dat wat meer uit en voor de ander wat minder of helemaal niet.

Het is grappig verwoord, maar ik snap m ook wel. De burst was wel iets doffer dan andere producten. Maar dat dat nu anders kan lijken te gaan uitpakken kan met zoveel te maken hebben... één van de chems net minder batch, of het weer (humidity) tijdens productie bv. Iemand die de cake voor 't eerst heeft, gaat het verschil niet merken, en de rest nauwelijks meer herinneren na een jaar... Nu gaat iedereen opeens uit van een torenhoge verwachting alsof het een ouwe In Shock hoort te zijn. Onterecht. Gewoon een cake met goeie burst. Ik heb 'm niet eens besteld dit jaar, had al genoeg ander gekrakeel. Sommigen zijn wel enorm hype- en fomogevoelig hoor.

Uiteindelijk gaat iedereen gewoon genieten.

Wij hebben 4 karton in de bestelling staan🤣😂 zal allemaal wel meevallen. Anders 1 groot chaos project. Tis wat het is.

Het is grappig verwoord, maar ik snap m ook wel. De burst was wel iets doffer dan andere producten. Maar dat dat nu anders kan lijken te gaan uitpakken kan met zoveel te maken hebben... één van de chems net minder batch, of het weer (humidity) tijdens productie bv. Iemand die de cake voor 't eerst heeft, gaat het verschil niet merken, en de rest nauwelijks meer herinneren na een jaar... Nu gaat iedereen opeens uit van een torenhoge verwachting alsof het een ouwe In Shock hoort te zijn. Onterecht. Gewoon een cake met goeie burst. Ik heb 'm niet eens besteld dit jaar, had al genoeg ander gekrakeel. Sommigen zijn wel enorm hype- en fomogevoelig hoor.

Uiteindelijk gaat iedereen gewoon genieten.

Dat laatste ben ik met je eens. Heb deze cake 2 jaar gehad en toen was die onwijs goed. En het is een gave cake maar moet zeggen door alle hype eromheen ik er persoonlijk wel meer van had verwacht... Maar dat geldt trouwens wel voor meer producten.

Ik heb het filmpje nog eens op mijn set bekeken en geluisterd maar deze is gewoon goed. Dikke bursts, mooie spreiding en veel crackling zoals alle jaren ervoor. Mensen die van hun doos af willen mogen een PB sturen.

Probeer deze 2 filmpjes met elkaar te vergelijken, beide met dezelfe telefoon gefilmd op ongeveer dezelfde afstand. Let dan met name op het verschil in de laatste finale salvo's in beide filmpjes. Dat is eigenlijk 'het' enige verschil (dat is in ieder geval mijn mening). Maar het is geen slechte cake of een slechte batch... Het is net een stukje minder dof en daardoor komt de cake minder krachtig over.

Oude batch:

Batch '24:

Ik heb deze films met de hoofdtelefoon bekeken en het verschil in burst is echt zo minimaal dat ik er geen geld op zet….top cake!! Ben blij met mijn karton!

Haha, schokgolven, burstdruk, drukgolven, voelbare trillingen in de lucht, jullie snappen wat ik bedoel. Vorig jaar trilde de grond bij het afsteken van 3 CC's tegelijk. Erg zonde als dat dit jaar helemaal wegvalt, al was hij op de demo in oktober wel gewoon heel indrukwekkend. We gaan het zien, een nachtje erover slapen heeft mij in ieder geval tot redelijkheid gebracht. Ik ga dus ook niet zeuren bij de winkelier om een karton om te ruilen.

Wat een heisa om een cake. Ga er gewoon van genieten het eind van de maand zou ik zeggen. Heb nog 1 karton Piranhas in bestelling staan waarvan men hoopte (ik ook) dat die beter zou presteren. Helaas is dat niet zo. Maar hiervan ga ik ook gewoon genieten.

Back
Bovenaan