Caïro Crackling

Komt die 2024 batch niet vers van de boot?
Bootje vaart op het water, vuurwerk trekt vocht aan. Dat zit toevallig in het water.
Even drogen op de centrale verwarming, kan je gelijk een Sinterklaas liedje erbij zingen en dan....
opgelost!
Ergens doet dit hele verhaal me denken aan de secret salute.

Geweldig,goede tijden slechte tijden is weer begonnen...
De 1 zegt dat op een vorige demo batch '23 geschoten is,de ander zegt '24...maar was batch '23 niet compleet uitverkocht?

Nu duikt er een filmpje op van een demo waar het aardig waait en de bestellingen worden alweer geannuleerd.
Wind heeft ook een hele grote invloed op de beleving van een knal,zeker op grote afstand.
In de straat zal het altijd nog prima klinken,maar geluid verwaait ook,en zeker op grotere afstand.

Ik zou mijn bestelling er niet op annuleren, maar zie wel duidelijk verschil met de Cairo vorig jaar en met die op deze demo.
2 jaar op rij geschoten en toen waaide het ook hard, maar zag er wel anders uit. (Dus wind vind ik geen goed argument)
Daarnaast lijkt de burst van de cake die erna geschoten word ook harder dan de Cairo. Lees bovenstaande als positief kritisch :)

Heel benieuwd hoe batch 24 in de straat is, het wordt wel spannend zo.

Tsja wat kan je hier nog aan toevoegen allemaal.
Iedereen wilt en hoopt op een goede CC😃.
Zelf ook meerdere kartons in de bestelling staan.
Feiten vanuit filmpje: geluid is bagger je hoort die man zijn stem bijna niet eens (kraken)
Caïro staat er half op , boeketten lijken idd iets minder maar nog steeds flinke crackling.
Wachten de komende dagen maar af!
@Vuurwerkfeestje NL jullie hadden toch binnenkort weer zo test demo van magnum?

Dat zie je ook wel duidelijk aan de boeketspreiding. Batch 2023 had compleet het beeld gevuld en nog ver daar buiten. Ik mis ook de felle flits in de burst.
Hoe kan je dat nou zien, dat filmpje is enorm ruk geschoten.... je ziet de helft, de wind blaast volop in de microfoon en de afstand van filmen doet ook veel met de beleving. Ik heb er alle vertrouwen erin, hopelijk cancelen een boel hun order dan ben ik zeker van me twee doosjes. Er komen spoedig demo's aan die bevestigen wat we hopen.
En anders is de geloofwaardigheid van de importeur ook weg. Daar zijn zij toch niet bij gebaad zou je zeggen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan