Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ergens doet dit hele verhaal me denken aan de secret salute.Komt die 2024 batch niet vers van de boot?
Bootje vaart op het water, vuurwerk trekt vocht aan. Dat zit toevallig in het water.
Even drogen op de centrale verwarming, kan je gelijk een Sinterklaas liedje erbij zingen en dan....
opgelost!
En met spoed graagJongens wie kan er even eentje uit de bunker halen en de lucht in jagen? Dan weet ik of ik mijn twee kartons moet annuleren /s
Sterker nog.. 2 piranha’s tegelijk hoorde ik!Wie weet was dit wel een piranha ipv een cairo
(Om het nog even gekker te maken)![]()
Hierbij de vergelijking:Ergens doet dit hele verhaal me denken aan de secret salute.
Hoe kan je dat nou zien, dat filmpje is enorm ruk geschoten.... je ziet de helft, de wind blaast volop in de microfoon en de afstand van filmen doet ook veel met de beleving. Ik heb er alle vertrouwen erin, hopelijk cancelen een boel hun order dan ben ik zeker van me twee doosjes. Er komen spoedig demo's aan die bevestigen wat we hopen.Dat zie je ook wel duidelijk aan de boeketspreiding. Batch 2023 had compleet het beeld gevuld en nog ver daar buiten. Ik mis ook de felle flits in de burst.