BlackIce45
VWC lid
Magnum overgenomen door L$sli confirmed!??Belooft nog spannend te worden met de rest van Magnum '24 dan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Magnum overgenomen door L$sli confirmed!??Belooft nog spannend te worden met de rest van Magnum '24 dan.
nee, wel goeie bakis de temptation willow dadelijk een waterfall bak![]()
was ook een geintje henee, wel goeie bak
Yep, dit heb ik ook ontdekt.Heb het even nagevraagd aan collega sirens, volgens hem is dit 100 procent 23 batch
Ja wrijf het er nog maar even in, 500grams cakes werden er beloofd en er zat maar 220 gram in. Ze 'komen er nog op terug' alleen geen idee wanneer.Gevalletje magnum
Het geluid is bagger mensen en dat geeft een heel verkeerd beeld nu, vergelijk deze met de finale film waarin de waaier variant geschoten wordt, merk ik weinig verschil in geluid. Die heb ik live nog wel scherp en was gewoon hard
Batch 24 bij demo dit jaar geschoten
4;55
ik was er zelf bij bij de demo, een nl knalcakeje knalt deze er uitHet geluid is bagger mensen en dat geeft een heel verkeerd beeld nu, vergelijk deze met de finale film waarin de waaier variant geschoten wordt, merk ik weinig verschil in geluid. Die heb ik live nog wel scherp en was gewoon hard
dan heb ik het over de ti fury die op dezelfde demo geschoten werdtik was er zelf bij bij de demo, een nl knalcakeje knalt deze er uit
Dat zie je ook wel duidelijk aan de boeketspreiding. Batch 2023 had compleet het beeld gevuld en nog ver daar buiten. Ik mis ook de felle flits in de burst.ik was er zelf bij bij de demo, een nl knalcakeje knalt deze er uit
Ik had dat ook maar ik kreeg netjes 280g nageleverd...Ja wrijf het er nog maar even in, 500grams cakes werden er beloofd en er zat maar 220 gram in. Ze 'komen er nog op terug' alleen geen idee wanneer.
Hoe kan het dat ik die compensatie heb gemist?Ik had dat ook maar ik kreeg netjes 280g nageleverd...
Hm, ik ben toch sceptisch. Voor de zekerheid schiet ik mijn CCs wel horizontaal door de straat, dan klinkt het vast nog hard genoeg!Ik zie nu het filmpje goed dat geplaatst is. De Caïro is maar voor een klein gedeelte in beeld. Snap niet hoe daar op geoordeeld kan worden.
Misschien omdat ik ook zo netjes was om die 1000g die teveel in de Extreme Fireworks Show zat terug te sturen!?Hoe kan het dat ik die compensatie heb gemist?
Op de kop is ook leuk, de onvoorspelbaarheid geeft een extra kick!Hm, ik ben toch sceptisch. Voor de zekerheid schiet ik mijn CCs wel horizontaal door de straat, dan klinkt het vast nog hard genoeg!